Vi er et webbureau i Vestjylland, der søger en god og gerne utraditionel fotograf til at tage billeder af vore lokaler samt profilbilleder af medarbejderne til brug i markedsføringsmateriale og til et kommende redesign af vores website. Vi holder til i Videbæk (6920) midt mellem Herning og Ringkøbing. Yderligere information kan gives i mail til kma(a)moskjaer.dk eller PM. |
Fotograf søges
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Det ser ud som om at I stadig mangler at få taget billederne på jeres webside. Hvis I stadig søger fotograf er I velkommen til at kontakte mig. Mere info på www.facefoto.dk mvh/Søren Nellemann FOTOGRAF SØREN NELLEMANN :: FACEFOTO.DK nørre allé 22 1. :: 8000 århus c kontor 8620 8261 :: mobil 2986 3058 :: privat 4841 0270 www.facefoto.dk :: www.sorennellemann.dk FORKÆL DIG SELV MED VISUELT HÅNDVÆRK portrætfotografering i hjemmet :: erhvervsfoto :: bryllupsfoto tilmeld/frameld nyhedsbrev: www.facefoto.dk/nyhedsbrev.php |
facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg kan tilbyde jer både fotoløsninger og forslag til webdesign. Er selv interesseret i en webshopløsning, så måske vi kan lave en byttehandel... Sender dig gerne referancer, hvis det skulle have din interesse. |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Jeg er uddannet fotograf og har netop åbet egen forretning i Herning, så mangler I stadig en fotograf eller har brug for en ny vinkel er I velkommen til at kontakte Portræthuset ved fotograf Tine Mozart Voss på telefon 51 33 92 37 På forhånd tak.´ Med venlig hilsen Tine Mozart Voss |
I forlængelse af indlæget fra Moskjær kan jeg sige, at jeg også mangler en fotograf. Opgaven lyder på at køre rundt i Østjylland og evt. på Sjælland og fotografere carporte og udhuse. Det er til referencehistorier på en hjemmeside og i en profilbrochure. Skriv en PM til mig, hvis du har mulighed for det en dag i næste uge (uge 21) og en pris på hvad en dag på landevejen koster inkl. aflevering af billeder på CD. |
Hej romogcola. Beklager at jeg ikke har svaret, men jeg har ikke set din besked. Troede at den kom på mail, men den lå i min indbakke her på siden sammen med en anden henvendelse. Jeg fandt en løsning på opgaven vha. en superdygtig Amino-pige. Billederne blev skudt i onsdags. Tak for din interesse. |