Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der? Hjælp til Golf webshop.

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ham har jeg kontaktet og også fået svar :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Jeg vil rigtigt gerne være professionel golfspiller, jeg har bare ikke mulighed for det da jeg bor rimeligt langt væk fra den nærmeste golfbane. 

 

hvad med at blive professionel avis bud eller flask drenge i super markedet , det burde også give lidt mere sikker økonomi

jo korrekt vi drømmer mange af at kunne leve af sport men det er svært , jeg ved det selv jeg har prøvet og prøvet stille op i masser af løb men vis endelige vandt et lille løb var det ikke det store man vandt da de bedste ikke var der da præmien sum ikke var høj , så man skal virkelige være god og det drømmer vi alle om og den drøm havde jeg da jeg var barn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger ikke penge, jeg søger erfaring. Og jeg føler at når jeg ikke er ældre end jeg er, så er det perfekte tidspunkt at få erfaring det er nu. Få om nogle år kommer jeg jo til at skal leve af de penge jeg får ind igennem mine kommende virksomheder, og så tror jeg at det er for sent at opbygge erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Jeg søger ikke penge, jeg søger erfaring. Og jeg føler at når jeg ikke er ældre end jeg er, så er det perfekte tidspunkt at få erfaring det er nu. Få om nogle år kommer jeg jo til at skal leve af de penge jeg får ind igennem mine kommende virksomheder, og så tror jeg at det er for sent at opbygge erfaring.

Lige præcis den tekst har jeg også brugt rigtig mange gange! ;)

- Keep going! 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg ikke den eneste :)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kom i en periode på 1. uges tid lidt gang i den.

Men nu dykker det igen...

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke ha' noget med vejret at gøre? Jo mere solen skinner, desto mere har folk lyst til at spille golf Cool

Hilsen Anette

 

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det ville jeg også sige..

Så derfor kan jeg ikke forstå hvorfor at det går ned ad nu..

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har nogle allerede skrevet det, men tekst/farvekombi er håbløs - man orker simpelt hen ikke at læse det.

Jeg spiller ikke selv golf, og har ingen anelse om, hvorvidt det har betydning, at du måske ser temmelig ung ud til billedet til, at det lige er hos dig man køber - ved det ikke, men mange golfspillere er nok noget ældre.

Og så er golfbolde jo nok noget det fleste de fleste køber sammen med så meget andet - endelig ved jeg ikke hvor prisfølsomt din målgruppe er på golfbolde, men det er næppe særlig meget.

 

Stig

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de gode svar, jeg retter stadigvæk. Er der ellers nogle andre forslag til at jeg både kan få flere besøgene, men også at få dem til at købe?

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)