Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille teaser til det næste projekt

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

@christian_vinther

Mange tak :) og ja :)

@Jonas

Ja du har nok ret, det er oprindeligt heller ikke lavet til web.

Ideen om roll down er fandme fed, det må kunne lade sig gøre med en smule CSS3 :P

@Anders Hansen

Mange tak :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Strømgren:
Ja du har nok ret, det er oprindeligt heller ikke lavet til web.

Ideen om roll down er fandme fed, det må kunne lade sig gøre med en smule CSS3 :P

Okay, det giver ret god mening. Hvad er dine primære markedsføringskanaler ?

Det burde det, eller siger du bare til, så henviser jeg dig til rette vedkommen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Okay, det giver ret god mening. Hvad er dine primære markedsføringskanaler ?

Det burde det, eller siger du bare til, så henviser jeg dig til rette vedkommen.

På nu værende tidspunkt ingen. Teaseren her skal bare ligge på domænet indtil konceptet er klart. Til den tid bliver det nok lidt blandet. Min fornemmelse er at lejere og udlejere skal nås forskellige steder. Det er ikke noget vi har kigget nærmere på endnu, men vi har dog lidt demografiske data fra en spørgeundersøgelse vi kan bruge til at komme nærmere et svar.

Tak, det holder jeg i baghovedet :) Nu forsøger jeg i første omgang lige selv :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov lille teaser du har der :-)

Held og lykke med projektet, når du kommer så langt :-D

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Sjov lille teaser du har der :-)

Held og lykke med projektet, når du kommer så langt :-D

Tak og tak :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Strømgren:

På nu værende tidspunkt ingen. Teaseren her skal bare ligge på domænet indtil konceptet er klart. Til den tid bliver det nok lidt blandet. Min fornemmelse er at lejere og udlejere skal nås forskellige steder. Det er ikke noget vi har kigget nærmere på endnu, men vi har dog lidt demografiske data fra en spørgeundersøgelse vi kan bruge til at komme nærmere et svar.

Tak, det holder jeg i baghovedet :) Nu forsøger jeg i første omgang lige selv :)

Ja det er jo en meget bred målgruppe må man sige. Jeg ville i hvertfald havde rigtig svært ved at ramme de helt rigtig med de kanaler jeg benytter mig af pt. Hvad gik denne spørgeundersøgelse ud på? Virker måske som et underligt spørgsmål, men marketing generelt interessere mig bare rigtig meget :)

Jonas

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt koncept! Flot infografics..

Det ikke over en uge siden jeg læste om det samme koncept, så jeg grinte lidt da jeg så oplægget! Netop forsikringsdelen, ville da også være en "hurdle" brugerne skal ud over. Jeg ville personligt aldrig leje min bil ud, da jeg elsker friheden, jeg har bare ved den står.. derimod tror jeg der er et stort marked, da mange "konebiler" og ældres biler blot står ubrugte i op mod 23 timer i døgnet.

Havde jeg en gammel skrammelkasse, ville jeg da heller ikke have noget i mod at leje den ud. Problemet er vel, at går motoren i stykker underkørsel, ved almindelig slitage, er der ingen forsikring der vil dække!

Held og lykke med det :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Casper Strømgren:

På nu værende tidspunkt ingen. Teaseren her skal bare ligge på domænet indtil konceptet er klart. Til den tid bliver det nok lidt blandet. Min fornemmelse er at lejere og udlejere skal nås forskellige steder. Det er ikke noget vi har kigget nærmere på endnu, men vi har dog lidt demografiske data fra en spørgeundersøgelse vi kan bruge til at komme nærmere et svar.

Tak, det holder jeg i baghovedet :) Nu forsøger jeg i første omgang lige selv :)

Ja det er jo en meget bred målgruppe må man sige. Jeg ville i hvertfald havde rigtig svært ved at ramme de helt rigtig med de kanaler jeg benytter mig af pt. Hvad gik denne spørgeundersøgelse ud på? Virker måske som et underligt spørgsmål, men marketing generelt interessere mig bare rigtig meget :)

Jonas

Ja det er jeg også ret sikker på, og jeg syntes det er lidt problematisk at stille skarpt på vores målgruppe i dette tilfælde.
Er der ikke noget med at man i marketing siger at man kun har én kundetype? Det er ihvertfald svært her.

Vi lavede en undersøgelse som startede med lidt demografiske oplysninger og efterfølgende en række spøgsmål omkring interessen for at udleje sin bil eller leje en andens bil alt efter om man var bilejer. Derudover indeholdte undersøgelsen lidt spørgsmål angående prisniveauer o.lign.

Vi spredte den bare hvor kunne komme til det i sociale netværk, forummer og communities og vi endte da med et godt stykke over 1000 besvarelser, så vi har ikke rigtig set behov for at betale for en professionel undersøgelse. 

Måske nogen har lidt input til hvordan vi i dette tilfælde kan kan indsnævre vores målgruppe?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot design - måske lidt forvirrende.

Hvordan pokker vil du løse forsikringsdelen - i det fleste policer står der at man ikke må udleje sin bil?

/Søren

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@Daniel, Kaffe & Co

Det er rigtigt at der er lidt af en hurdle i forhold til forsikringen. Systemet er ikke bygget til at folk skal kunne leje deres bil ud, og rigtigt i mange forsikringspolicer står det skrevet at man ikke må.

Jeg vil helst ikke afsløre for meget af vores løsning endnu, MEN kort fortalt så bygger vi et system som generere en midlertidig forsikringspolice som dækker ekstraordinært i udlejningsperioden, på denne måde kan vi sikre at man til en hver tid vil kunne føle sig sikker ved at leje sin bil ud. Forsikrinsgebyret vil afhænge af bilens størrelse, motor og hvor længe lejer har haft kørekort og blive pålagt lejer.

Vi overvejer desuden også vejhjælp og lånebil som en del af pakken :)

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)