Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille teaser til det næste projekt

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg besluttede mig for at benytte weekenden på at udarbejde en lille teaser til en kommende virksomhed der arbejdes på. Formålet er at teste interessen for konceptet og forhåbentlig skabe lidt buzz omkring det.

Nu ville det være skønt at få lidt feedback på teaseren inden den går live.

Den ligger midlertidigt her: http://byvejen.dk/munia mens der ventes på at munia.dk er klart (Sansynligvis imorgen tidlig). Skriver i jer op med mailadresse på det midlertidige domæne vil i stadig blive gemt i vores database :)

Der kommer også en Twitter profil så snart domænet er klar så jeg har en mail adresse at oprette profilen med :)

Hvad syntes i om det? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se det er lavet det hele i et billedet og der ikke de social medier på siden google plus og facebook godt at høre twitter er på vej

jeg ville også lave nogle gode undersider om emmet derved gøre siden mere overskuelige

links til din side

jeg synes i alt der er meget der skal arbejdes med endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for svaret..

Siden er udelukkende en én-sides "teaser" for den kommende virksomhed. SEO, Linkbuilding, forklarende undersider osv. ligger ude i fremtiden.. Med siden her forsøger vi bare at vække lidt interesse :)

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er smukt det der, både for økonomien og planeten!

Bliver det kun i Danmark eller mere udbredt? :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for feedbacken.. På nuværende tidspunkt findes konceptet kun i London og så findes der et par andre koncepter der ligner en smule.. Bla. ZipCar som mange måske har hørt om.

Vi starter kun op i Danmark da forsikringdelen af dette koncept er et værre helvede at få på plads. Men måske det kunne tænkes at vi ville forsøge os i Norge, Sverige eller Tyskland senere.. Meen en ting af gangen :)

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig, små skridt du! :-)

Nej det jeg tænkte på var bare at hvis det var et engelsk koncept du startede, kunne det tænkes du havde lyst til at skrive et gæsteindlæg om det på min tech blog.

Men det kan jo værre du stadig har interesse i at skrive om det på engelsk, og så smide 2 links til dit projekt! :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud, Casper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel:

Ja selvfølgelig, små skridt du! :-)

Nej det jeg tænkte på var bare at hvis det var et engelsk koncept du startede, kunne det tænkes du havde lyst til at skrive et gæsteindlæg om det på min tech blog.

Men det kan jo værre du stadig har interesse i at skrive om det på engelsk, og så smide 2 links til dit projekt! :-)

Mikkel jeg skriver lige en PM til dig imorgen :)

Og mange tak Jesper :p

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et nice koncept! Måske ikke helt så ukendt som du giver udtryk for, men hvis i får mange brugere vil der garanteret være en mulighed for god cash-in når Relay Rides m.v. indtager Europa Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Det er et nice koncept! Måske ikke helt så ukendt som du giver udtryk for, men hvis i får mange brugere vil der garanteret være en mulighed for god cash-in når Relay Rides m.v. indtager Europa Yes

Hej Martin

Tak for svaret :)

Du har ret i at selve ideen om delebiler ikke er helt så ukendt, men det unikke her er forsikringsordningen som dækker ekstraordinært i udlejningsperioderne. Det er endnu kun set hos WhipCar i London. Andre koncepter er gået andre veje, som blandt andet i Californien hvor de er startet ved at presse en lovændring igennem som sikre at de oprindelige forsikringer også gælder under udlejning.

Jeg tror mest på WhipCars idé :) 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)