Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software Søges - ´Gæstebog´ til e-book

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa amino´er

- jeg er igang med færdiggørelsen af en e-book - og, forventer at denne er klar til udgivelse i sensommeren 2007

- idé/tema : 10-12 personer der alle arbejder professionelt med coaching, terapi, behandling eller rådgivning bidrager hver med deres 2-3 allerbedste råd omkring hvordan du skaber et udbytterigt liv

- planen er, at denne e-book kan downloades gratis, fordi det samtidig også er en indirekte måde at eksponere/markedsføre bidrags-yderne

- samtidig, så er tanken også at skabe dialog med læserne omkring udbyttet og anvendelsen af indholdet i e-book´en :

1. for at kunne få feed-back på ´beta-udgaven´ af e-book før endelig udgivelse

2. læserne kan bidrage med feed-back og gode erfaringer, når e-book´en er udgivet i færdig form

3. ved at andre læser disse ´testimonials´ at nye potentielle læsere opmuntres til at downloade og læse e-book ´en

- til dette formål mangler jeg et enkelt, simpelt, brugervenligt stykke software

- en slags ´gæstebog´ eller ´mini-weblog´

- og, samtidig også helst noget der kan anvendes som en delvis ''gør-det-selv´-løsning

- dvs. uden behov for at skulle lave en frygtelig masse programmering/tilpasning, eller kompliceret konfigurering af en dedikeret web-server

- derudover, så er jeg generelt åben og interesseret hvis du har nogle gode tips, ideer eller erfaringer i fht. brug af e-book´s som ´marketing device´

hilsner

dann sommer

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:12
Hej dann sommer

Jeg er ikke helt sikker på at dette er hvad du efterspørger, men hvis det har interesse, så kan je glave en ebook til dig. Du kan se et eksempel på princippet på www.wideeyes.dk - kig i kolonnen til venstre - det nederste eksempel er en ebook.

Den kan publiseres så man både kan læse den på nettet eller downloade. Man kan også indsætte en feature så det er nødvendigt med et password for at kunne læse den. Til betaversionerne kan man også lave en funktion så den fx. kun kan læses i en bestemt periode. Det er endda muligt at indsætte formularer som spørgeskemaer til div. undersøgelser, eller inkludere funktionen "send til en ven"

Du kan kontakte mig på 30 20 20 47 hvis det er noget du kan bruge.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 10:18
hej morten

- tak for respons

- i den simpleste udgave er det tænkt som et kommentart-felt, som fex på http://mikronet.dk/weblog/?p=409 - og, således man kan se de modtagne kommentarer - og, muligheden for at slette udvalgte kommentarer ... ;-)

- har prøvet at følge det anbefalede link på din side, men er ikke helt sikker på hvad du mener ?

ps : ellers, cool stuff du laver med fotos

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 04:31
Hej!

Hvis du ønsker en weblog / gæstebog kan vi bygge en til dig for ca. 1000 kroner, du vil kunne få den præcis som du ønsker den.

Hvis du også har brug for en hjemmeside vil vi, hvis vi leverer hjemmesiden, give jer en gæstebog der opfylder jeres behov med gratis.

Jeg håber at høre fra jer..

MVH

Christian

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:54
Hej Dann , længe siden :)

Du har mit telefonnummer og du har ikke haft ringet, så jeg går ikke ud fra at du ønsker at få det udviklet professionelt men at du derimod ønsker et stykke færdig software? Min anbefaling i den retning ville måske pege i retning af Wordpress?

Christian: Velkommen til Amino, her er et par hurtige råd med på vejen. Hvis du vil tages seriøst så lad være med at komme med så dybt useriøse prisoverslag, og hvis endelig du gerne vil bruge din tid på at snyde folk og opbygge et dårligt rygte så gør det ikke offentligt, så går det nemlig meget hurtigt med at folk ikke vil handle ved dig.

For 1000kr _kan_ du ikke levere et stykke software til Dann som han vil blive tilfreds med uden at snyde enten ham, dig selv eller din udvikler :)

og ja...hvis du siger ting der ikke passer, kommer med for dyre eller useriøse tilbud, eller på anden måde siger usmarte ting så får du det at vide :)

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Skrevet kl. 05:10
Tak for velkomsten..

Som svar på din kommentar om mit "useriøse bud"

Jeg er webudvikler, og vil MEGET gerne have udvidet min kundekreds, selvfølleligt er det ikke idelt at sælge min tid så billigt, men det gør jeg meget gerne for at få nye kunder.. I det her tilfælde skal jeg konkurrere med færdige løsninger, og må derfor sætte en lav pris.

Jeg har KUN glade kunder, og jeg levere fuldt ud proffesionelle løsninger, men jeg er ikke særligt god til at skaffe nye kunder, og derfor må jeg jo tilbyde folk nogle meget favorable priser få at gøre dem interreserede..

Hvis du stadig er overbevidst om at jeg er useriøs er jeg da ked af det, men jeg kan ikke gøre så meget andet end at stå ved mit tilbud.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:18
Amino er ikke beregnet til at Kapre kunder, givet hvis folk spørger som her er det da okay. Men folk der udelukkender er her for at spamme med tilbud er generelt ikke særlig vellidte her. Du burde få dig en snak med en PR mand eller en personlige Coach der kan lære dig lidt om at brande din virksomhed, for det du har gang i ligenu kan jeg godt afsløre ikke er den rigtige vej :)

/ Mikkel

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Skrevet kl. 05:26

Du har sikkert ret, men jeg kan ikke se fejlen i at prøve.. Hvis dann-sommer vælger at købe af mig, og bliver tilfreds kan det jo være at han vender tilbage, og at han henviser andre til mig.. Jeg har mange gange selv benyttet leverandører der sælger deres tid billigt, og har leveret fantastisk service. Dem har jeg da henvist til andre.. og det er jo det samme jeg prøver på her.. men lad os bare håbe at folk ikke tager mig lige så useriøst som du gør, så  kan det måske blive en glad sommer endnu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:16
Jeg kan ikke se hvorfor det er useriøst at komme med et billigt tilbud, hvis ellers tilbuddet opfylder de krav trådens forfatter stiller.

Om Officespace (hvad hedder Du egentlig?) vil arbejde for en lav timeløn, så er det hans valg. Andre vælger at arbejde for en høj timeløn, det er måske godt for deres lommer, men ikke for kundens.

Jeg er klar over at der måske ikke er den store service med når jeg køber en billig vare, ift. når jeg køber en dyr, eller at der ikke bliver brugt lang tid på de helt små detaljer. Men hvis jeg kan få leveret et stykke software jeg kan bruge, og som opfylder mine krav, så er det fedt at have valgmuligheden.

Der skal efter min mening være plads til alle. De der vil arbejde for en lav timeløn, og dem der vil arbejde for en dyr.

Der er også forskel på Netto og Irma, men begge steder får jeg en vare jeg kan bruge.

Situationen minder mig om denne tråd: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=5830 hvor et tilbud om billig bogføring vakte harme, da det ikke var anset i branchen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:52
Dato: 26-05-2007 05:17:34 Forfatter: mcsolutions Amino er ikke beregnet til at Kapre kunder, givet hvis folk spørger som her er det da okay. Men folk der udelukkender er her for at spamme med tilbud er generelt ikke særlig vellidte her. Du burde få dig en snak med en PR mand eller en personlige Coach der kan lære dig lidt om at brande din virksomhed, for det du har gang i ligenu kan jeg godt afsløre ikke er den rigtige vej :)

/ Mikkel

Der tager du fejl Mikkel, en af hovedgrundende til at Amino er sat iværk, er at vi alle kan få mere at lave og hvad folk vælger at tage for deres varer er deres helt egen sag, så længe de overholder dansk lovgivning. Vi er alle startet et sted og hvis man vil arbejde tæt på gratis i starten, så er det ens eget valg. Jeg har selv holdt gratis foredrag i mange år for at opbygge et navn og nu tager jeg 30 k. for en time og set i det lange løb har det været en fin investering og ingen er blevet snydt.

Men når det så er sagt, så er det ikke nogen god ide som det første, at vælte ind på Amino og give tilbud på 17 ting. Hvis man vil have noget ud af Amino, så får man meget mere ud af at fare rundt og hjælpe folk og på den måde vise, at man er hammer dygtig.
Se evt. startguiden her:
http://www.thorborg.dk/amino-kom-godt-igang.htm

Den giver en god start på Amino.

Og så til slut, velkommen til Mr. Officespace, med lidt mere tålmodighed, skal du nok få meget ud af Amino.

Dbh Martin

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)