|
Martin: Ja det er selvfølgelig rigtigt nok, jeg fik mig vidst heller ikke formuleret korret "Men når det så er sagt, så er det ikke nogen god ide som det første, at vælte ind på Amino og give tilbud på 17 ting." , det var selvfølgelig det her jeg ville have kommunikeret ud men nu gjorde du det jo :) Dimitri: Jeg er som du ved i samme branche som christian(som der står i hans header han hedder) og ja selvfølgelig er det da en vej frem at meget lave priser, han er bare nød til at understrege at det er den "billige løsning", jeg har selv prøvet at stå i situtionen hvor man har solgt et billigt produkt og kunden bliver ved med at komme med smårettelser mv.Det drejede sig om et stort dansk Rejsebureau som oprindeligt lagde 30.000 for at få lavet et site ... faktisk en af DKs første store webshops, de 30.000kr endte med at have givet en timeløn på 35kr, efterfølgende fik vi 5.000kr ud af dem til nogle flere retteleser, de kom også ned på at have givet under 50kr i timen. Kunden har idag store problemer med at finde en virksomhed der vil vedligeholde koden fordi den er så dårligt lavet Kunden vil ikke handle med os(det firma jeg var i da vi lavede det) fordi vi snød dem (det var dumt) og fordi vi underbudgeterede hvilket resulterede i lav kodekvalitet. Så det var sådan set ligeså meget ment som et velmenende råd, hvis han giver lave tilbud bliver hans rygte discount, og det kan være svært at ændre i fremtiden. Christian: Jeg har et par opgaverne liggende og vil gerne vurdere dine evner? Har du mulighed for at sende mig et cv og/eller tilføje mig på msn? mail: mail@mc-solutions.dk eller msn: ekimrebyc@hotmail.com |
Ok.. lad mig se om jeg kan få det hele med..
-Ja jeg vil straks læse "kom godt igang med Amino"
-Jeg vil meget gerne hjælpe folk med råd hvis jeg har noget at komme med, men jeg vil også meget gerne gøre opmærksom på hvis jeg kan hjælpe med at løse problemet selv, andet ville jo være fjolet.
-Hvis du, MCsolutions ønsker at få mig til at se på nogle opgaver plejer jeg at kommunikere via mail, hvis det ønskes kan jeg ´dog kontaktes på skype eller telefon. Jeg har ikke et direkte CV da jeg fungerer som virksomhed og ikke enkeltperson, men jeg kan sende dig en designmappe og et referanceark. Hvis jeg skal kigge på nogle opgaver er du velkommen til at maile mig en beskrivelse og så skal jeg med glæde komme med et tilbud og en evt. kladde.
-Ja jeg vil straks læse "kom godt igang med Amino"
-Jeg vil meget gerne hjælpe folk med råd hvis jeg har noget at komme med, men jeg vil også meget gerne gøre opmærksom på hvis jeg kan hjælpe med at løse problemet selv, andet ville jo være fjolet.
-Hvis du, MCsolutions ønsker at få mig til at se på nogle opgaver plejer jeg at kommunikere via mail, hvis det ønskes kan jeg ´dog kontaktes på skype eller telefon. Jeg har ikke et direkte CV da jeg fungerer som virksomhed og ikke enkeltperson, men jeg kan sende dig en designmappe og et referanceark. Hvis jeg skal kigge på nogle opgaver er du velkommen til at maile mig en beskrivelse og så skal jeg med glæde komme med et tilbud og en evt. kladde.
-Jeg hedder Christian
Det var vist det hele, tak for velkomsten jeg håber jeg falder ind i tonen snarest, det ser ud til at være et hyggeligt sted at være :-)
Bliv gratis medlem