|
hejsa amino´er - jeg er igang med færdiggørelsen af en e-book - og, forventer at denne er klar til udgivelse i sensommeren 2007 - idé/tema : 10-12 personer der alle arbejder professionelt med coaching, terapi, behandling eller rådgivning bidrager hver med deres 2-3 allerbedste råd omkring hvordan du skaber et udbytterigt liv - planen er, at denne e-book kan downloades gratis, fordi det samtidig også er en indirekte måde at eksponere/markedsføre bidrags-yderne - samtidig, så er tanken også at skabe dialog med læserne omkring udbyttet og anvendelsen af indholdet i e-book´en : 1. for at kunne få feed-back på ´beta-udgaven´ af e-book før endelig udgivelse 2. læserne kan bidrage med feed-back og gode erfaringer, når e-book´en er udgivet i færdig form 3. ved at andre læser disse ´testimonials´ at nye potentielle læsere opmuntres til at downloade og læse e-book ´en - til dette formål mangler jeg et enkelt, simpelt, brugervenligt stykke software - en slags ´gæstebog´ eller ´mini-weblog´ - og, samtidig også helst noget der kan anvendes som en delvis ''gør-det-selv´-løsning - dvs. uden behov for at skulle lave en frygtelig masse programmering/tilpasning, eller kompliceret konfigurering af en dedikeret web-server - derudover, så er jeg generelt åben og interesseret hvis du har nogle gode tips, ideer eller erfaringer i fht. brug af e-book´s som ´marketing device´ hilsner dann sommer |
Hej dann sommer
Jeg er ikke helt sikker på at dette er hvad du efterspørger, men hvis det har interesse, så kan je glave en ebook til dig. Du kan se et eksempel på princippet på www.wideeyes.dk - kig i kolonnen til venstre - det nederste eksempel er en ebook.
Den kan publiseres så man både kan læse den på nettet eller downloade. Man kan også indsætte en feature så det er nødvendigt med et password for at kunne læse den. Til betaversionerne kan man også lave en funktion så den fx. kun kan læses i en bestemt periode. Det er endda muligt at indsætte formularer som spørgeskemaer til div. undersøgelser, eller inkludere funktionen "send til en ven"
Du kan kontakte mig på 30 20 20 47 hvis det er noget du kan bruge.
Med venlig hilsen
Morten Andersen
Bliv gratis medlem