Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør Google bots ved min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene,

Kigger lige efter det der.. tak...

Lige et helt andet spørgsmål.. Håber I kan svare på det...

For godt en uge siden tilføjede jeg vores site på ca. 50 internationale linkportaler på et par timer... Jeg har spurgt en del mennesker om hvorfor vores besøgende på søgeresultater fra google pludselig er faldet med ca. 30-40% fra dag til dag... fra 1300-1500 daglige til 800-900... Der er så en der siger, at vi kan være bannet fra google, hvis google opfatter min tilføjelse af links på 50 forskellige sider på en gang som en slags "misbrug"..

MEN... hvis google havde bannet mit site, ville jeg så overhovedet få besøgende fra søgeresultater? Ville jeg så ikke være helt udelukket og slet ikke få nogle?

Han siger, at det måske kan tage tid for google at slette hver enkelt URL fra deres søgemaskine... Men den tror jeg nu ikke på... For de ville vel bare banne domænet og alle resultater ville "ryge ud"? Eller??

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:10

Crawling og indeksering er to forskellige processer - og om de indekserede sider ranker på noget, (delvist) en helt tredie. At du ser en større crawling aktivitet betyder ikke nødvendigvis at du får en bedre eller mere fuldstændig indeksering, omend en ordenlig crawling naturligvis er fundamentet for at det kan ske. Og en øget crawling giver ikke automatisk flere besøg.

Det er derfor fornuftigt at følge lidt med i forholdet mellem hvordan dit website crawles og hvordan det indekseres - specielt hvis du tror der måske er problemer med et eller andet, eller hvis det er et helt nylanceret website. Crawlingen kan du følge i dine logfiler, og indekseringen kan du følge på flere måder. I de fleste søgemaskiner kan du i dag, under avanceret søgning, søge på alle sider fra et bestemt website, og på den måde se hvor mange sider du faktisk har indekseret. I Google anbefaler jeg at benytter Google Webmaster Central til at trække denne data ud. Det er lettere og lidt mere detaljeret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:21
Takker mange gange :) Så der er ingen logisk forklaring på hvorfor søgeresultat-besøgende er faldet så meget fra dag til dag, da det over en længere periode har været meget stabilt... en-to måneders tid med minimum 1200-1300 besøgende fra søgeresultater... og pludselig nu kun 800-900 

Lige et sidste spørgsmål... I google når jeg skriver "link:www.hergece.com" kommer der kun 6 resultater frem... men der er MANGE flere sites der linker til mig... det kan jeg bl.a. se når jeg blot søger på hergece.com - Hvorfor kommer der så resultater frem på link:www.hergece.com?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:40

Hej

Jeg har løseligt set dit site igennem – ikke en stor analyse, det er jo det vi normalt tager betaling for, men der kunne være tale om dobbeltindeksering (Dublicate Content) på nogle filer, det er således, at når man rewriter områder til statiske filer bør man ikke have tilsvarende filer liggende med de dynamiske urlér systemet normalt genererer fra databasen, disse bør udelukkes, således det kun er den rewritede version der vises, både til brugere og spiderne. Husk, hvis man ikke selv bestemmer, hvilken side man ønsker vist ( rewritet url conta dynamisk url ), vælger søgemaskinerne for en, og det er ikke altid den vælger den bedste løsning - ikke at forveksle med sitet bliver smidt ud – men resultatet kan blive dårligere placeringer.

Sitet kan ved en fornuftig søgemaskineoptimering sættes op til væsentlig højere performance end det har nu - du bør nok søge noget assistance her..

Google link system har ikke fungeret i lang tid, men du kan bruge Yahoo – eller der findes i dag et værktøj på din Google konto ( Webmasterværktøjer ) der kan du se de links der er til siden.

Med venlig hilsen

Wesecureit

René

Wececureit René
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:56
Hej Rene (Og andre SEO eksperter),

Du må meget gerne give mig et tilbud på SEO... Send venligst PM... (Vil det være optimalt, når nu siden er på tyrkisk?)

mvh

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:13
hvilken side drejer det sig om?

jeg syn''s tallene lyder helt i skoven,

mon ikke det er dit statistikprogram der spiller dig et puds?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:40

Hej

Om den er på Tyrkisk eller for den sags skyld Russisk er for os ligegyldigt, der skal under alle omstændigheder folk med kendskab til det pågældende sprog ind over opgaven – der udarbejdes guidelines til translatørerne som på baggrund heraf fremstiller tekstmasse opsat med den rigtige grammatik etc.

Du kan jo også selv indgå i projektet og udføre en del af det arbejde der skal udføres, der er jo tale om programmerings arbejde ( håndværk ) og ikke tryllekunster.

Med venlig hilsen

Wesecureit

René

Wececureit René
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:04
CPUFAN = Der er tale om www.hergece.com

Rene = Jeg er ikke selv programmør, men jeg kan få min tyrkiske webmaster med indover... Så send gerne et tilbud SEO

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)