Den nye hjemmeside for dodsbo.dk/dødsbo.dk er så godt som færdig og vi søger nu efter samarbejdspartnere i hele Danmark.
Da vi får mange opkald som ligger udenfor København, hvor vi primært løser arbejdsopgaver, søger vi efter andre virksomheder vi kan henvende til når opkaldene er udenfor vores rækkevidde.
Derudover søger vi efter virksomheder i København indenfor disse brancher:
Jeg vil gerne byde ind med lager løsninger, jeg har lokaler mellem Ringsted og Køge. Lokalerne er opvarmet og kan derfor bruges til alt slags opbevaring. Aflæsning kan ske både med personbil samt lastbil via aflæsningsrampe. Jeg tilbyder altid en god pris både for korte samt længere perioder.
Dit baggrundsbillede på tase-online er meget stort (næsten 4mb) og bidrager efter min mening ikke positivt på en ellers flot og overskuelig side. Med min skærmopløsning ser jeg mest bare et loft med et gl. udskiftningsklart lystofarmatur og det har jo intet med din branche at gøre. Har du overvejet at skifte det ud med en farve.
Jeg er interesseret i at samarbejde i København og omegn. Selskabet hedder BKS Sjælland ApS og beskæftiger sig med stort set alle håndværksfag samt service. Du kan læse mere på vores nye hjemmeside: