Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få Noget Gratis+Reklamer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en ide til en ny virksomhed jeg vil starte. Jeg er bare lidt i tvivl om det kan lade sig gøre. Det jeg er i tvivl om er prisen. Som i måske har forstået i overskriften vil jeg give noget gratis. Når folk så går ind og tilmelder sig får de et eller andet tilsendt helt gratis. Ingen gebyer e.l. Den pakke de så for sendt skal så selvfølgelig indeholde den lovede ting, men så også nogle reklamer.

Det jeg så bare er i tvivl om er om reklamen bliver for dyr hvis der fks. kun er 1 reklame og jeg så måske bliver nødt til at tage 20 kr pr adresse. Vil 20 kr pr. adresse være for meget? I skal huske på at reklamen så kommer til at ligge for sig selv så chancen for at personen som modtager pakken læser reklamen er større end hvis der er 5 andre.

Tak på forhånd.

-Ronnie Gejl

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:05

20 kr. er for meget... Hvis du sammenligner med flyers (Som koster ca. 1 krone per hustand) så er 20 kroner jo lige pludselig rigtig mange penge.

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:00

jeg tror 20 kroner er for meget , jeg ville slet ikke have råd til den markedsføring form 

hvem er målgruppe især , kan måske meget målrettet passe imod

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:02

tak for svarene. Synes også selv det lød af meget. Har ingen målgruppe pt. da jeg endnu ikke ved hvad jeg vil give ud.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:23

Ronnie Gejl:
tak for svarene. Synes også selv det lød af meget. Har ingen målgruppe pt. da jeg endnu ikke ved hvad jeg vil give ud.

Man kan jo målrette reklamerne forholdsvis meget. Da man kan sørger for at reklamen ligger inden for samme kategori som produktet du giver.

- Alexander Baandrup Larsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)