Det kan jeg klare på et par minutter - har sendt dig en mail.
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Så burde de hyrer mig hehe.... tænker bare med alle de shop de forskellige hosting h.... har så må der være råd til service og tænker de fleste der har en shop sidder måske i weekenden og arbejder på den.
Post Danmark tænkte jo også lidt kreativt da de begyndte levere pakker om aftenen når folk var hjemme.
Jeg tænker bare hvis man har en shop er det jo ikke særligt fedt man kun kan få support fra 9-16
Nej tak, vi åbner vort eget næste uge igen og hellere være egen boss, desuden ville jeg ikke bryde mig om at være en hosting haj, har jo set hvor skuffet folk bliver. Folk tror de skal betale f.eks 500 .- og 399-599 pr. mdr, men hvad de ikke ved at de skal betale her og nu for mindst et år samt tit år ud i fremtiden - for de penge kan man da købe et nyt site om året og endda hvor der er service også i weekenden.