Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges til applikationen.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person
Hej Amino!

Applikationen.dk søger lige nu skribenter!

Dit job vil indebærer at skrive nyheder om de nyeste apps, og det der rør sig på både den danske og udenlandske app-scene.
Endvidere skal du kunne udarbejde en anmeldelse ud fra en app.

Du skal have én af de følgende enheder:

Mac OS X enhed
Android enhed
iOS enhed
Windows Phone enhed

Det er vigtigt at du har selvdisciplin, og selv kan finde materiale til dine artikler.

Jobbet er IKKE lønnet ENDNU, men der er en række frønsegoder som følger med, dette kan du høre mere om hvis du har blod på tanden.

Det skal være din entusiasme for at skrive artikler og anmeldelser om apps, det at være med i en redaktion der arbejder benhårdt og være med til at gøre Applikationen.dk til Danmarks største hjemmeside der omhandler apps!

Så vil du være med på en hyggelig redaktion, og se en hjemmeside blomstrer - eller måske bare høre mere om hvad jobbet indebærer så skriv til: Kontakt@applikationen.dk, så svar vi med det samme!

MVH
Halfdan Valentin Harring

Find de bedste apps her!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:39

Gav dig lige 5 stjener for at off-sette de negative stjerner, synes jeg ikke indlægget fortjener.

Held og lykke med projektet, selvom det er det evindelige spørgsmål om at finde folk der gider arbejde gratis. 

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 16:42

Tusind tak - sikke en venlighed! :-)

Ja, vi kan desværre bare ikke lønne vores skribenter, det rækker budgettet simpelthen ikke til. Så vi leder efter et par rigtigt entusiastiske personer, og jeg tror på at de findes derude! ;)

Vi gør dog alt for at få frønsegoder til skribenterne, da de helt klart fortjener noget!

Fortsat god dag! 

Find de bedste apps her!

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:52

Hej Halfdan,

Jeg kunne evt. godt være interesseret i at aflevere et par artikler hver uge, hvis jeg må have lov til at sætte et link eller 2 i artiklen, for mit App udviklings firma. 

Hvis det kunne have interesse, er du velkommen til at smide mig en pb. Så kan vi snakke om det.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:04

Du får også lige 5 stjerner herfra (hvis mobilversionen har accepteret det, ellers får du dem når jeg kommer til pc). For latterligt at give dårlige karakter i et uskyldigt indlæg. Har lige været forbi jeres side, har potentiale, held og lykke med projektet....

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 18:08

Tusind tak Høy! 

Det er en fryd at være herinde på Amino med så mange flinke mennesker!

Find de bedste apps her!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:11

Hvis du går ind under din profil kan du tilføje et enkelt link i din signatur. Det kan give lidt besøgende, samt lidt pagerank værdi..bare et godt råd:-)...og du har fået dine stjerner nu...

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 18:21

Tak for det gode råd, så fik jeg også fixet det! :-)

Find de bedste apps her!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)