Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til spændende projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Skak Design I/S Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Efter langt tid søgen, utallige af møder og et hav af modtagne tilbud, forsøger jeg mig nu herinde med at finde en programmør.

Er der en programmør herinde, der har lyst til at lægge en masse tid og kræfter i et nyt projekt, som har stort potentiale?

Ideen går ud på at udvikle et modul til webshops, der på en anderledes måde skal skabe flere besøgende og flere kunder gennem fx social medier.

Mit mål er i første omgang at finde 1 programmør, der sammen med mig kan definere og designe konceptet præcist og på baggrund heraf udvikle den første prototype af produktet og teste det med nogle cases.

Det er vigtigt for mig allerede nu at påpege, at der søges en løsning, hvor alle parter er interesserede i at lægge tid og kræfter i projektet, uden reel betaling fra første dag. Herimod vil der naturligvis blive fundet en fornuftig og attraktiv løsning på fremtidig betaling og ejerskabsfordeling. Ideen har vagt stor interesse blandt flere programmører og mange potentielle kunder.

Mener du, at du har evnerne, og har du tid og lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte mig herinde, eller på mail; skak@skakdesign.dk eller tlf. 26 12 12 23.

Mvh

Kristian Skak

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)