Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP-telefoni / Salg

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vidste ikke lige umiddelbart hvor jeg ellers skulle smide dette indlæg, så det blev én under kundeservice og én under salg - idet mit følgende spørgsmål omhandler begge...

Jeg driver webshoppen www.StantonOffice.dk - hvor vi sælger kontormøbler online, og har efterhånden fået bygget en ganske fornuftig omsætning op, pæn og nem shop samt kortbetaling er undervejs hvis PBS ville spænde hjelmen og komme videre med vores ansøgning... 

Mit problem består i at vi er to mand, tre indgående fastnetnumre (to tlf. og en fax), et tilknyttet 70nr. og ISDN2 abb., stor bredbåndsforbindelse osv. og det KOSTER EN KRIG! Især fordi vi mange gange er på kontoret 2-3 timer dagligt, og resten af tiden er telefonerne viderestillet til mobiler som koster endnu mere..

Jeg vil gerne have en IP-telefoni løsning, idet minuttaksterne er billigere, samt de fleste systemer har jeg ladet mig fortælle indeholder muligheder for at oprette kategorier (tryk 1 for salg, 2 for etc.) og derudover en smart ventefunktion "du er nr. 2 i køen osv." med pausemusik. Specielt det sidste her er ret væsentligt idet vi har banke på, og kan høre hvor tit vi sidder med en kunde og flere banker på uden chance for at servicere dem...

Men markedet er i dag i så sindssygt hurtig vækst, og nye selskaber dukker op hele tiden. Hvem herinde kender til leverandører der;

1. er billige - det er jo idéen at vi skal opnå en besparelse på telefonien.

2. er kompetente og kan levere de systemer vi ønsker (min holdning: det skal bare virke!!)

3. har en nem og overskuelig sortimentspolitik / prispolitik - uden for mange puljer, abonnementer, tillægsydelser og uigennemskuelige gebyrer.

Håber nogen kan hjælpe, måske endda sidder der forskellige udbydere her der kan give et bud på en løsning...

PS: Løsningen skal fungere med vores nuværende alm. telefoner idet jeg vil være meget ked af at skulle skifte vores netop nyindkøbte trådløse telefoner med headsets...

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 01:22

Hej,

Brug skype.com og køb et dansk skypein telefon nummer, og sæt dit 70 nummer til at henvise til det, det gør jeg, og jeg bor i sydfrankrig og det virker perfekt jeg har et skype nummer i alle de lande som jeg kan få det og spare en formue !! check det ud, jeg har endvidre i Metro i Danmark købt en bærebar skype telefon (trådløs) der følger endda en gratis telefon svarer med, løsningen er intet mindre end fantastisk, og når jeg kan side her 2200 KM fra skandianvien og arbejde til lokal takst, når jeg ringer til mine kunder, og modtage mine opkald gratis, hvor jeg før betalte 20.000 om måneden så er det intet mindre end en revolution !.

Et skype nummer koster 30 EUR pr år, du kan have 3 skype nummere pr skypeID, jeg kan stærk anbefale løsningen.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:21
Lejpvb, det var egentlig en genial ide :) tak.

Nu vi er ved 70-numre har jeg dog lige et spørgsmål at skyde ind. Jeg har for det meste af tiden vores 70-numre viderestillet til mobiltelefoner, hvilket betyder vi skal betale 1,60 i minuttet til TDC for alle indgående opkald.

Jeg synes det er lige lovlig voldsomt, og det løber jo hurtigt op. Er der nogen der har kendskab til om man kan benytte andre end TDC til 70-numre og/eller om man på en eller anden måde kan viderestille opkald til et fastnetnummer hos en udbyder og derefter viderestille det til mobilen og på den måde komme udenom den høje takst?

Eller noget andet alternativ?

På forhånd tak.
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:01

jo men meget alternativ kræver at du har WIFI adgang, jeg bruger nogen gange min HP IPAQ 3715 hvor jeg har skype på, den virker desværre ikke med skypeIN endnu, men det kommer, men kvalitet er perfekt, kan ikke komme i tanke om nogen andre ideer. 

Der er andre som sælger 70 numre men TDC har jo købt dem, kan ikke huske hvad de hed.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:56
IP Telefoni kan være en god ting når man sidder på hjemmekontoret. Men det er jo ikke lige det som du skriver at i gør.
Du skriver at i vidre stiller til mobil. Der er forskellige muligheder.:

Vi er forhandler af telefoni og sælger bl.a. Telia og 3

Vi har muligheder for at lave nogle forskellige løsninger med Telia. Hvor vi kompiner Fastnet og Mobil og med nogle ekstra pakker kan man ringe internt i virksomheden gratis.

Vi har også nogle muligheder med 3 men da de ikke har fastnet så kan vi ikke lave en fastnet og mobil løsning med 3.

Jeg har brug for noget trafik oplysninger internt og eksternt.

Jeg vil bare sige til sidst at hvis du er lille virksomhed og bruger TDC på Fastnet og Mobil. Så skal du nok til at se efter en anden udbyder.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:02
Jeg har godt nok prøvet at kontakte Telia Erhverv men har endnu ikke modtaget noget svar.
Tak for dit tilbud, jeg prøver at droppe dig en e-mail hvor jeg beskriver scenariet bedst muligt, så må vi se om i har en løsning der kan hjælpe os :)

På forhånd tak.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:49

Jeg har kigget lidt på GoIP.dk og snakkede lidt med dem for et stykke tid siden. De ser ud til at have alt det du efterspørger.

Personligt synes jeg ikke Skype er stabil nok til professionelt brug og der mangler ordentlige omstillingsfunktioner, kø, grupper osv.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:48
GoIP (http://www.goip.dk) er en fin biks. Det er en af mine gode bekendte, Ivan Sølvason, som forøvrigt er grundlægger af ITE (Hugo m.m.) som har startet den. Han har boet i USA nogle år og er nu vendt tilbage for at lave IP telefoni til en fornuftig pris.
Vi skal til at bruge dem i SPAMfighter, så jeg kan da snart fortælle om de er til noget

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:32
Nu sad jeg lige og kiggede på GoIP''s hjemmeside og jeg synes lige pludseli slet ikke jeg kan finde nogle informationer om deres mere erhvervsrettede løsninger, med flere linier, grupper osv - som jeg fint fik forklaret over telefonen. Er det bare mig der er blind - er der nogle der kan finde URL''en ? :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:14

Nu har jeg igen forsøgt at finde frem til et overblik fra GoIP - men de har stadig ingen informationer til erhverv på deres website. Har de helt droppet erhvervsløsninger eller er det bare nedprioriteret? I så fald, er det så en god ide at bruge dem?

Jeg har også forsøgt at snakke med dem over telefonen, men det bliver jeg bare endnu mere forvirret af - de siger noget forskelligt hver gang.

Det virker sgu lidt underligt med de der GoIP hvis du spørger mig ... Jeg er simpelt hen blevet usikker på om jeg tør bruge dem. Er der nogle der har praktiske erhvervs-erfaringer med dem - eller andre leverandører som måske har mere fokus på erhvervslivet?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)