Jeg driver webshoppen www.StantonOffice.dk - hvor vi sælger kontormøbler online, og har efterhånden fået bygget en ganske fornuftig omsætning op, pæn og nem shop samt kortbetaling er undervejs hvis PBS ville spænde hjelmen og komme videre med vores ansøgning... ![]() Mit problem består i at vi er to mand, tre indgående fastnetnumre (to tlf. og en fax), et tilknyttet 70nr. og ISDN2 abb., stor bredbåndsforbindelse osv. og det KOSTER EN KRIG! Især fordi vi mange gange er på kontoret 2-3 timer dagligt, og resten af tiden er telefonerne viderestillet til mobiler som koster endnu mere.. Jeg vil gerne have en IP-telefoni løsning, idet minuttaksterne er billigere, samt de fleste systemer har jeg ladet mig fortælle indeholder muligheder for at oprette kategorier (tryk 1 for salg, 2 for etc.) og derudover en smart ventefunktion "du er nr. 2 i køen osv." med pausemusik. Specielt det sidste her er ret væsentligt idet vi har banke på, og kan høre hvor tit vi sidder med en kunde og flere banker på uden chance for at servicere dem... ![]() Men markedet er i dag i så sindssygt hurtig vækst, og nye selskaber dukker op hele tiden. Hvem herinde kender til leverandører der; 1. er billige - det er jo idéen at vi skal opnå en besparelse på telefonien. 2. er kompetente og kan levere de systemer vi ønsker (min holdning: det skal bare virke!!) 3. har en nem og overskuelig sortimentspolitik / prispolitik - uden for mange puljer, abonnementer, tillægsydelser og uigennemskuelige gebyrer. Håber nogen kan hjælpe, måske endda sidder der forskellige udbydere her der kan give et bud på en løsning... PS: Løsningen skal fungere med vores nuværende alm. telefoner idet jeg vil være meget ked af at skulle skifte vores netop nyindkøbte trådløse telefoner med headsets... ![]() |
Hej,