Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Best Bagel Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:59

Din side er flot og enkel :)

Lige nu er dine side titler dine URL'er, så de skal lige skrives :)

Lav et favicon

På din facebook-side skal du have lavet et cover billede...

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 14:11

Jeg er til dels enig med Andreas,

Din facebook side mangler et coverbillede som er fangende, og som sælger din idé. 

Yderligere synes jeg du skal få fritlagt dit logo på en måde, så det ikke blot er en hvid firkant på din side. 

Held og lykke :-)

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:39

Hmm, faktisk ikke nogen dum idé! Siden virker umiddelbart lidt simpel, men efter et par kliks rundt på siden, synes jeg faktisk det gav mening med det minimalistiske design som tvinger mig til at læse.

Du mangler et logo der fortæller den besøgende hvor de er havnet, det logo du har nu kunne sagtens laves bedre og større! Lidt mere selvpromovering på siden i form af "budskaber" og visuelle tiltag ville heller ikke skade.

Du har helt sikkert plads til flere reklamer, hvis du da ønsker at tjene penge på websitet :)

Hvis det er dit første blog projekt, så er det godt gået og mange herinde ville kunne lære noget af dig :)

Held og lykke med projektet! 

Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Best Bagel Skrevet kl. 09:48

Tusind tak for at i har taget jer tid til at kigge på det! Rart at få noget feedback! Og tak for tipsne og de rosende ord!

Alexander: Jeg er temmelig ny i det her univers, og ved ikke hvad URL er, og slet ikke hvordan man skriver dem.. :o) ???

Jeg arbejder på at få et coverbillede, og jeg vil prøve at se om jeg kan få en til at hjælpe mig med logoet (som jeg fandt på vistaprint) Stick out tongue

Hilsen Julie. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26

rigtige dejlige blog med masser af viden på

det bliver spændende at se når der kommer flere gode indlæg fra dig af , indtil videre ser det super ud

husk i lange tekster en stor fordel de deles op i lav 1 h1 og alle under emmer h2 folk der læser blogs vil tit have det hurtige overblik derved hjælper det meget med overskrifter

kun domæne navnet og ens hele siden igennem det giver meste i google med unikke titler på hver eneste underside og husk google viser nu op til 70 tegn nu det kan give flere klik og husk få skrevet kerne ord i titlen og hvad denne her side omhandler

social logoer google plus facebook og twitter kan give et lille plus i google, så husk dem på siden så folk kan likes din side

en dating ordbog på siden samme med blog ville styrke siden interne struktur

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)