Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på min hjemmeside, hvor jeg blandt andet har oprettet en blog. Jeg har også lige sat siden i luftet på Facebook, og trænger i særdeleshed til konstruktiv feedback på alt hvad i kunne have på hjerte.
Hmm, faktisk ikke nogen dum idé! Siden virker umiddelbart lidt simpel, men efter et par kliks rundt på siden, synes jeg faktisk det gav mening med det minimalistiske design som tvinger mig til at læse.
Du mangler et logo der fortæller den besøgende hvor de er havnet, det logo du har nu kunne sagtens laves bedre og større! Lidt mere selvpromovering på siden i form af "budskaber" og visuelle tiltag ville heller ikke skade.
Du har helt sikkert plads til flere reklamer, hvis du da ønsker at tjene penge på websitet :)
Hvis det er dit første blog projekt, så er det godt gået og mange herinde ville kunne lære noget af dig :)
det bliver spændende at se når der kommer flere gode indlæg fra dig af , indtil videre ser det super ud
husk i lange tekster en stor fordel de deles op i lav 1 h1 og alle under emmer h2 folk der læser blogs vil tit have det hurtige overblik derved hjælper det meget med overskrifter
kun domæne navnet og ens hele siden igennem det giver meste i google med unikke titler på hver eneste underside og husk google viser nu op til 70 tegn nu det kan give flere klik og husk få skrevet kerne ord i titlen og hvad denne her side omhandler
social logoer google plus facebook og twitter kan give et lille plus i google, så husk dem på siden så folk kan likes din side
en dating ordbog på siden samme med blog ville styrke siden interne struktur
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows