Kære Amino´er. Jeg er igang med at starte et nyt brand, primært indenfor herreskjorter. Designer selv skjorterne og får dem så lavet i Kina. Min plan er at sælge til butikker, og i den forbindelse har jeg nogle tanker jeg gerne vil dele med jer, og jeg håber i vil give mig noget feedback. Er det en god idé og køre en webshop ved siden af, da jeg tænker butikkerne kan se den som en konkurrent? Skal man bare troppe op med varerne under armen, eller skal man tage fat i den indkøbsansvarlige først? Mht. til gennemførrt salg, underskirver butikken så en kontrakt, eller hvordan fungerer det? Betalingen skal den ske prompte, eller er det halvdelen med det samme og halvdelen efter levering. ? Kredit er nok ikke lige sagen i den her tid. I forhold til prisen. Jeg giver omkring 50 kr skjorten incl moms, da det er en super kvalitet og et krævende design. jeg tænker indkøbsprisen bliver omkring 200 + moms? Ligger udsalgsprisen så ikke omkring de 500 + moms? Håber i kan hjælpe mig med nogle af de ting. På forhånd tak. Emil. The only way to make a dream come true, is to wake up.
|
Jeg mener tøj branchen ganger med min 3 så 200*3 er en salgspris på 599 kr.
Men det er nok ikke kæderne som du kan få dette solgt til de køber selv ind.
Ja det er ud og sparke døre ind. Nogle steder vil de tage i mod dig andre ikke der vil de kræve at du har aftalt det på forhånd.
Den med webshop med produkterne har været oppe mange gange før. Og flertallet siger at du ikke får dit produkt ind hvis det er på nettet.
Jeg ville nok ikke skrive min indkøbs pris på dette forum. Det kan blive brugt i mod dig i en forhandling med en kunde.