Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal have skaffet nogle vare

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer har fået lavet det meste af min webshop skal bare have skaffet nogle vare men ved ikke hvor jeg skal skaffe nogle det skal være elektronik og vil gerne have mit eget lager så ik dropshipping så ville bare høre hvor man finde en leverandør eller en hjemmeside hvor man kan bestille billigt :D

Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:46

Har du ikke undersøgt det inden ?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

duemosen:
har fået lavet det meste af min webshop skal bare have skaffet nogle vare men

Det er da lidt af en alternativ rækkefølge du har benyttet :-) Hvordan kan du udforme en hjemmeside når du ikke ved hvad siden skal beskæftige sig med endnu? :-)

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:52

ved jo kan hvad det skal være skal bare have hjælp til at finde nogle vare !!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:52

duemosen:

Så du mener måske du kan sælge sand i sahara?

Kigger man på webshops tråde på Amino, så kommer der godt nok mange af disse indlæg.. Og jeg kan ikke se hvad det er i har som gør at i bare kan sælge hvad som helst...I første omgang f.eks. et indlæg som dette...

Det kan godt være jeg tilhører en anden generation, som måske har været vant til langt mere grundighed....men hold da helt op jeg savner helheden...forretningsplanen...målgruppen...vurdering af konkurrencen osv osv...

Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:57

Sådanne ting burde være på plads inden ... Men hvad er det siden skal sælge ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12879
Skrevet kl. 13:08

duemosen:

Hvor useriøs kan man efterhånden være ??

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:42

Som jeg har forstået elektronik markedet så er det et af nemmere markeder at finde distributører på :) Skal du ikke bare en tur på Google

Held og lykke med det :)

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle i tråden opfører sig, som de forældre der skælder deres børn ud, når skaden er sket, fremfor at prøve at hjælpe barnet videre...
Ingen har hjulpet trådstarter, der er kun kommet galde ud... Sket er sket, og ja det var måske ik den optimale rækkefølge at gøre det i, men det kan ligesom ik ændres. Og så behøver man vel ik hakke trådstarter ned, hvis man intet brugbart har at sige.

Nu siger du ik, hvilken slags elektronik du søger, men enten skulle du kigge mod Ebay, eller også kontakte firmaer ala Dangaard Telekom (mener de har fået nyt navn) eller Fleggaard. De kan evt hjælpe dig, hvis det er dyre elektronik varer... 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:54

Prøv Tech Data, de forhandler stort set alt i elektronik engros (ikke kun IT trods navnet).

Men de skal først godkende dig og din virksomhed før de vil sælge så meget som et kabel til dig. Din virksomhed skal have en solid økonomi så de stoler på at du kan betale det du bestiller. Det er generelt vilkårene i den branche.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)