Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics Hjælp !!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg kan ikke rigtig forstå mine samlet antal besøg på mine hjemmesider kan gå nedaf...

Der kan f.eks stå samlet besøg 240 og nogle dage efter hvor jeg tjekker mine tal kan det tal så være nede på 225, det forstår jeg ikke rigtig kan lade sig gøre, samlet antal besøg kan da ikke ligepludselig gå hen og blive mindre ??

Håber der er en der kan fortælle mig hvordan det hænger sammen.

vh Hansen

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:29

Dit antal samlede besoegende er kun for en given periode. Saa vidt jeg husker er det de sidste 30 dage eller noget i den stil. Hvis du vil se dit "rigtige" samlede antal besoegende skal du aendre dit start dato.

/Nicolaj

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:29

Det kommer an på om du kigger på antal besøg, eller antal Unikke besøg. Ved ikke om det kan være grunden :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:58

Hansen:

Hej Aminoer :)

Jeg kan ikke rigtig forstå mine samlet antal besøg på mine hjemmesider kan gå nedaf...

Der kan f.eks stå samlet besøg 240 og nogle dage efter hvor jeg tjekker mine tal kan det tal så være nede på 225, det forstår jeg ikke rigtig kan lade sig gøre, samlet antal besøg kan da ikke ligepludselig gå hen og blive mindre ??

Håber der er en der kan fortælle mig hvordan det hænger sammen.

vh Hansen

Hvis du bare bruger det data du får når du logger ind er det data fra de seneste 30 hele dage (dvs igårs tal + de 29 dage før)

Derfor kan dit tal svinge på den måde. Hvis du nu havde en rigtig god dag for 32 dage siden, er denne jo ikke med i tallene længere.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 17:47

Arr ja nu kan jeg forstå det, det er kun en 30 dages tidslinje jeg kigger over har lige set man kan trække den rundt og sætte den til starten af, da jeg fik min tracker kode ind på mit site...

Dumme mig men tak for hjælpen :)

vh Hansen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)