Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve / Maillinglister

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Jeg faldt lige over følgende side:
 
maillinglist.dk
 
er der nogen der har erfaringer med dem? Fordele / Ulemper
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden har lige været til salg på QXL.dk tror dog ikke den blev solgt.

Derfor tror jeg man skal passe på lige for tiden med at bruge servicen, hvis den nu skulle skifte ejer mm.

Prøv istedet at kigge på www.ebrev.info, eller tag en snak med Oscar herinde fra, som er en af personerne bag ebrev.info.
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem der er ejer af det skulle vel ikke give den store forskel? Eller?

Grunden til at jeg har kigget på deres service er at de har en gratis version, mod at du har annoncer i bunden af dit nyhedsbrev, - og det vil jeg kunne leve med - indtil videre. Jeg er beklageligvis også nød til at kigge på det økonomiske aspekt i sagen.

Så vidt jeg har læst andetsted i debatten, er der vist også noget med at ebrev.info har lukket for tilgang indtil videre.
 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har vel ret, det er ligemeget hvem der ejer hvem. Men hvad nu hvis det bliver solgt til et firma der slet ikke har styr på tingene, og dit nyhedsbrev kun bliver sendt ud til halvdelen af dem det skulle etc.

 
Jeg siger ikke du skal fravælge dem, ville bare nævne at de har været til salg. Jeg har et par venner der har brugt deres gratis service, og de har været tilfredse. Men det er jo begrænset hvad man får for 0 kroner :)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes sitet ser spændende ud, ligesom jeg finder det vældig smart at der er en gratis version som man kan afprøve.

Jeg kunne ikke undgå at bide mærke i at man også kan udsende til mobiltelefoner...

Desværre har jeg ikke set sitet til salg på Qxl, men jeg ville under alle omstændigheder ikke være så betænkelig ved et ejerskifte. Den nye ejer er interesseret i at drive sitet videre og konvertere eventuelle gratis-kunder til betalte kunder.
 
Hvis du vælger at prøve dem af, kunne du måske bidrage med et indlæg om dine oplevelser med servicen.
 
Mvh Carsten O.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Er jeg den eneste der får en fejl når jeg besøger www.maillinglist.dk? [:0]
Såvidt jeg kan se på DK-Hostmaster er domænet ledigt, så hvilken side er det så I snakker om?
 
Edit: Kan nu se på Martins link, at adressen er www.MailingList.dk - det besvarer spørgsmålet.
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - tak for linket.

Den blev da budt pænt op - uden af den grund at nå mindsteprisen... Hmmm, lidt synd at de ikke fik den solgt hvis de ikke har mod på at drive den længere!

Jeg er stadig ikke bekymret. Det er værd at teste - om ikke andet er det jo gratis.

Mvh Carsten O.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ville personligt være lidt forsigtig med at bruge et gratis system, med mindre jeg havde fået virkelig gode anbefalinger fra nogle jeg kender godt og stoler på. Man får som regel hvad man betaler for, og med Nyhedsbreve er der bare ikke råd til fejl. En enkelt uheldig fejl og du har halveret din medlemsliste. En lidt større fejl og du sidder pludselig med en kæmpe spam-bøde. Jeg ville helt klart vælge et system hvor du betaler lidt, men til gengæld har sikkerhed for kvalliteten (garanti) og support hvis der er problemer.
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12/18/2005 10:48:34 PM Forfatter: Mikkel deMib jeg ville personligt være lidt forsigtig med at bruge et gratis system, med mindre jeg havde fået virkelig gode anbefalinger fra nogle jeg kender godt og stoler på. Man får som regel hvad man betaler for, og med Nyhedsbreve er der bare ikke råd til fejl. En enkelt uheldig fejl og du har halveret din medlemsliste. En lidt større fejl og du sidder pludselig med en kæmpe spam-bøde. Jeg ville helt klart vælge et system hvor du betaler lidt, men til gengæld har sikkerhed for kvalliteten (garanti) og support hvis der er problemer.

De samme betænkeligheder har jeg. Jeg er fuldstændig enig.
 
Tilmeldte modtagere af nyhedsbreve har en høj værdi - og en overtrædelse af loven kan hurtig blive en grim sag for ens virksomhed på flere måder. 
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)