Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

så har man hørt det med..

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikal og jan

SÅ STOP SKU DA FORHELVEDE DET LORT HER!. DET ER 2. GANG I DAG JEG SER JER 2 ØDELÆGGE ET EMNE!. PIS NU UD OG LAV NOGET FORNUFTIGT! det skaber jo kun støj, og personligt gider jeg IKKE læse noget fra NOGEN! af jer to mere!.. i virker begge to dybt useriøst!. og er for mig kun støj!.

Så, fis nu ud og lav noget fornuftigt!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kennet larsen:

Mikal og jan

SÅ STOP SKU DA FORHELVEDE DET LORT HER!. DET ER 2. GANG I DAG JEG SER JER 2 ØDELÆGGE ET EMNE!. PIS NU UD OG LAV NOGET FORNUFTIGT! det skaber jo kun støj, og personligt gider jeg IKKE læse noget fra NOGEN! af jer to mere!.. i virker begge to dybt useriøst!. og er for mig kun støj!.

Så, fis nu ud og lav noget fornuftigt!

Så kom der endnu en nytteløs spammer med et nytteløst indlæg. FLOT!

Køb ren argan olie her

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ja nemlig! det er da ikke mig der har ødelagt 2 emner i dag!?. og tro mig var heller ikke fordi jeg nød at lave det indlæg, men eftersom ingen af jer to gider at stoppe må nogen jo råbe op!, men nytter jo heller ikke, istedet vælger du at indlede et angreb på mig... FLOT virkelig FLOT.

jeg har sagt hvad jeg ville sige.

og åbenbart uden nytte da mindst du ikke har hjerne nok til at fatte budskabet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kennet larsen:

ja nemlig! det er da ikke mig der har ødelagt 2 emner i dag!?. og tro mig var heller ikke fordi jeg nød at lave det indlæg, men eftersom ingen af jer to gider at stoppe må nogen jo råbe op!, men nytter jo heller ikke, istedet vælger du at indlede et angreb på mig... FLOT virkelig FLOT.

jeg har sagt hvad jeg ville sige.

og åbenbart uden nytte da mindst du ikke har hjerne nok til at fatte budskabet.

Jeg angriber dig da ikke, skriver blot du spammer en debat med nytteløs information hvilket er korrekt.

Du kan roligt regne med jeg er mere intelligent end gennemsnittet, så den med fattevnen skal du længere ud på landet med. Så hvem var det angreb hvem? hehehe debilos..

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære Mikael og Jan,

Vær rar at finde noget andet at bruge jeres tid på, end at fylde debatterne med jeres nyttesløse skænderier.

Må vi op af stolen igen og bede jer stoppe endnu en gang, må vi hjælpe jer til at holde en pause for resten af i dag. Solen skinner og det er snart weekend.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

John Nielsen:

Kære Mikael og Jan,

Vær rar at finde noget andet at bruge jeres tid på, end at fylde debatterne med jeres nyttesløse skænderier.

Må vi op af stolen igen og bede jer stoppe endnu en gang, må vi hjælpe jer til at holde en pause for resten af i dag. Solen skinner og det er snart weekend.

Dbh. John

Yes

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Go' søndags læsning...

Stick out tongue

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)