Kontantbehov og sikkerhedsstillelse ved tvangsauktion? Håber der er nogle venlige sjæle herinde der kan hjælpe mig. Sidder med en opgave, hvor jeg skal beregne en auktionskøbers kontantbehov inklusiv afgifter mv. ved et auktionsbud på kr. 600.000. Samtidig skal jeg finde størrelsen på sikkerhedsstillelsen for en auktionskøber ved et auktionsbud på kr. 600.000. Seneste ejendomsvurdering af ejerlejligheden kr. 600.000. Størstebeløbet er opgjort til kr. 52.000. Jeg er i opgaven kommet frem til følgende: Kolonne 1: Fordring kr. 866.800 Kolonne 2: Restgæld kr. 691.000 Kolonne 3: Restancer kr. 34.300 Kolonne : Hæftelser kr. 149.500 Det er som udgangspunkt de oplysninger jeg har - synes bare ikke jeg kan se hvordan jeg skal udregne de 2 størrelser, så derfor håber jeg at der sidder nogle herinde der kan forklare mig hvordan og hvorledes. Resultatet skal jeg selvfølgelig nok selv udregne, det er ikke så meget det jeg søger hjælpen til, det er mere måden at gøre det på ![]() Håber i får en god dag |
Kontantbehov og sikkerhedsstillelse ved tvangsauktion?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)