Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når forsiden ranker bedre end undersiden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Renault har præsenteret en ny el-bil ved navn Renault Zoe, som jeg som bilblogger naturligvis skrev et indlæg om. Hurtigt derefter lå det fint placeret på side 1 eller 2 på Google. Men i dag, tre dage senere, ligger det på side 20. Sjovt nok dukker selve min forside op på Googles side 4, ved samme søgning på "Renault Zoe".

Generelt ranker siden ikke lavere i Google, men jeg har på det seneste oplevet et par lignende udfald, hvor indlæg (dvs. undersider) pludselig ramte bunden, mere eller mindre.

Der må være et eller andet ved disse indlæg, som Google ikke bryder sig om...?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som DC.

En plads 20 er jo en penalty af en art.

Pinger du dine indlæg for aggressivt ?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Under opdateringstjenester i Wordpress har jeg én pingtjeneste stående. Derudover linkes der til indlæggene fra FB, Twitter og Google+.

Og så henvinser Bilmodel.dk også, når jeg bringer nyt på siden, endda ved at "stjæle" en bid af indlæggenes indledninger. Så jeg ved ikke om det er her, den er gal.

Men som sagt er det jo altså kun et par indlæg ud af omkring 250, der er problemer med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

bedste ville være i læse mere at der kunne skrives en unik tekst, da læs mere kommer op  på flere undersider med ens tekst

vis tager dele af tekst efter læs mere kan jeg kun finde din side , derved de er i hvert fald rimelige unikke  tekster 

måske overkanten ikke med titler der ikke har produkt navn i og lidt ens , men da de fleste undersider findes i google er det ikke helt vildt problem dog mere unikke titler ville hjælpe lidt , da jeg tjekker igennem kommer der lidt ens når kigget på dette her tjek her  

i alt kun småting der lige kunne forbedres jeg kunne finde ,men det kan jo også være det som skal til måske 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ikke noget underligt i, det er en del af Googles Freshness algoritme som skubber nye indlæg op når de er, ja, friske og så falder de tilbage når nyhedsværdien er mindre. Hvis dine undersider konsekvent ranker dårligere end forsiden på deres søgeord, så skyldes det nok at du ikke har en god nok intern linkstruktur. Sker det altid og kommer siderne tilbage?

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt har jeg kun observeret et par tilfælde, så der er langt fra tale om en generel tendens. Men det gør mig bare så meget desto mere forvirret.

Jeg vil selvfølgelig påstå, at min interne linkstruktur er fin nok. Jeg har et related posts plugin, og derudover linker jeg som regel minimum en enkelt gang for hvert indlæg til emnerelaterede indlæg.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det omtalte blogindlæg er nu tilbage på side 1. Gad vide om det alene er på grund af ankerteksten her fra Amino, eller om det fordi Google skal bruge noget tid på at "bestemme sig".

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket herinde fra betyder ret meget, jeg har ihvertfald set sammenhæng mellem at skifte link i min signatur og min placering i søgeresultaterne.

:: HDMI kabel ::

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)