Jeg har en kæreste, som er ved at uddanne sig til Ernærings Assistent, og bagefter vil uddanne sig til Diætist, og jeg har i flere år gået meget op i fitness træning. Og derfor har vi snakket om at starte et fitness center, som tilbyder hjælp til vægt tab, som sit hoved mål, men selvfølgelig osv henvender sig til personer som bare gerne vil træne. Ud over det har jeg tænkt på at man kunne mikse det så man havde fitness center, men samtidig tilbød trænings tøj, sko osv på en webshop, eller i trænings centret! Har derfor nogen spørgsmål: Hvordan er den bedste måde og starte et fitness center på? Ville det kunne løbe rundt 2 personer, med et fitness center, og et Diætist firma? Og hvad er jeres mening i det hele taget og starte et fitness center? Glæder mig til at høre jeres svar! :) Venlig hilsen |
Hej Henrik du får lige mine guldkorn :)
Jeg er selv uddannet fitnessinstruktør og har tabt mig 48 kg igennem fitness på et år.
Jeg har selv leget med tanken.
Dine udgifter.
Maskiner
Lønninger
Husleje
Renoveringer
It udstyr
evt. nøgle system
Omklædning osv.
Maskinerne = 1.000.000 hvis du ønsker tehnogym, det er meget lavt sat, da et løbebånd render op i 60.000 alene.
Så er i 2 der skal have løn.
Osv osv.
Og så når du skal konkurrerer med de store som du selv nævner, og de har jo kæmpe moderne centre. og du skal jo kunne presse dem på prisen.
Ellers skal du vælge og køre den usikre stil og lave et center der ikke er medlem af antidoping danmark, men så får du din helt egen målgruppe :)
Mvh Thomas