Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mål nået: 20.000 DKK i passiv indtægt på en uge.

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt!

Tillykke! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde min hidtil største måned i Februar og den bliver højst sandsynligt ikke overgået i Marts.. Men i April forhåbentligt..

Dengang jeg spillede poker var en af månedens højdepunkter når folk offentliggjorde deres resultater, det gav så god inspiration.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et tillægs spg.

Vil du fortælle hvad du tjæner i gennemsnit om måneden på denne måde? 

 

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har sagt tillykke på twitter, men gør det også lige her, og ved du og ved I hvorfor?

Fordi det er FUCKING blæret gået, og den slags historier om mennesker der tager ansvar for deres eget liv, gør noget og får succes dermed, burde fylde avisspalterne istedet for alt det andet lort, det er den slags historier der gør at vi andre tror på, ikke at vi kan lave 20 kilo om ugen, men at vi kan gøre noget med vores liv, tage vare på os selv. Det er en super god rollemodel, og den burde hænges op i landets jobcentre og ministerier!!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må nok stemme i koret "gid det var mig", men vil også lykønske. Det er p*ss*godt gået af Casper og jeg har så meget respekt for at du faktisk betaler din gæld i stedet for at løbe fra den. Jeg er fuld af beundring.

Men til alle os, der siger "gid det var mig", vil jeg tillade mig at linke til denne video: How bad do you want it

Ikke for at forklejne Caspers indsats, men rigtigt mange kan nå dertil, hvis de har viljen.

Så giv den gas, venner.

Morten

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Vadskær:

Jeg må nok stemme i koret "gid det var mig", men vil også lykønske. Det er p*ss*godt gået af Casper og jeg har så meget respekt for at du faktisk betaler din gæld i stedet for at løbe fra den. Jeg er fuld af beundring.

Men til alle os, der siger "gid det var mig", vil jeg tillade mig at linke til denne video: How bad do you want it

Ikke for at forklejne Caspers indsats, men rigtigt mange kan nå dertil, hvis de har viljen.

Så giv den gas, venner.

Morten

Og dem som ikke kan arbejde målrettet, må starte med se denne video

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tusind tak alle sammen. Det er dejligt at se så mange positive tilkendegivelser. Der er en del som har spurgt efter tricks og sådan. Der er skrevet masser af gode blogindlæg, bøger som tager en med rundt. Helt konkret kræver det en generel forståelse, indenfor mange forskellige dicipliner af ehandel/markedsføring via nettet.

Det vigtigste er at ligge trafiktal/hits/pageviews etc på hylden, men i stedet fokuserer på harmonien mellem de besøg der kommer, og hvilke annoncer/kampagner du tilbyder dem. Generelt holder jeg en meget høj indtjening per klik, på langt de fleste kampagner. Det kan også være en gode ide, at holde øje med hvilke TV kampagner der kører, samt budskabet i dem. Du kan afkode en del information, som kan bruges på dit affiliate site. 

Side 10 ud af 10 (97 indlæg)