Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce produktsider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er :D

Jeg er i gang med at lave en webshop baseret på wordpress og woocommerce. Nu har jeg så stødt på et lille problem. Jeg vil gerne have mine produkter fordelt ud på forskellige menupunkter men jeg kan kun få dem til at figurere under et menupunkt hvorefter jeg så kan have underkategorier på siden. Men jeg vil gerne have det sådan at jeg har et hovedemenupunkt der hedder 'Mænd', 'Kvinder' og et der hedder 'Junior' Under hver af disse skal der være undermenuer i dropdown når man kører pilen hen over hvilket jeg også godt kan lave men hvordan får jeg delt produkterne ud på de forskellige menupunkter?

Håber en kan hjælpe. :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:11

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så skal du blot indsætte det som brugerdefinerede links under "Menuer" i administrationspanelet.

Fortsat god dag :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 13:52

Har overvejet det men tænkte at der måtte være en anden måde at gøre det på :D Men det må jeg jo så ligge og lege lidt med.

Tak for svar!

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)