Hej alle sammen! Jeg har et stykke tid gaaet og taenkt paa og starte en ny virksomhed op, men mangler noget hjaelp. Jeg har kigget paa nogen lokaler, og har bestemt mig hvor jeg vil have mit firma henne. Men nu mangler jeg jeres hjaelp! Jeg vil starte et firma op med tryk, hvor jeg laver tryk paa arbejds toj, alm. toj osv. Jeg ved markedet er stort men har laert at man skal prove det hvis man braender for det! Saa det vil jeg gore. Jeg vil hore om der er nogen der ved hvilken maskiner man skal bruge, og er der nogen der vil fortaelle mig hvordan man gor? Altsaa hvordan man saetter trykket paa. Jeg overvejer og finde en virksomhed hvor jeg bestiller selve trykket hjem fra dem, og selv varmer det paa tojet, er der nogen der kender nogen der vil vaere med til det? Bliver det for dyrt? Jeg ved der er mange brugere her inde der er inde for samme branche og her taenker jeg paa om nogen har lyst til et samarbejde, hvor jeg bestiller trykket hos jer? Selvfolgelig til fornuftige priser osv. Jeg beklager at jeg ikke kan skrive ae og aa, men sidder i Italien lige nu, og de har vist ikke fundet ud af de bogstaver endnu ;) Haaber paa hjaelp fra jer! mvh. Martin. |
Tryk hjaelp soges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)