Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salget falder drastisk på mit lille site!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for et par år siden udviklet en lille nem og  billig persontæller, der kan registrere hvor mange der passerer gennem en dør,  fx en butik.

Jeg har solgt den på nettet og drevet kunder ind på sitet www.footcount.dk via Google adwords. Det er et niche produkt så det vælter ikke ind med besøgende men jeg har da en CTR på 3,5 % i snit og 12% for en enkelt ord ”persontæller”. Jeg har en adwords placering på ca 2,7 og betaler under 4 kr per klik.  Antallet af klik er lavt men har ligget ret stabilt det sidste år, mens salget er dalet drastisk. Jeg har dog kun kørt adwords rettet mod DK

Så jeg må til at skrue på nogle andre knapper!

Men jeg ved ikke rigtig hvad vej jeg skal gå.

Jeg kunne skrue op for adwords , men tvivler på det vil hjælpe.

I stedet har jeg lavet et nyt design af selve tælleren og lagt nyt billede på siden og lavet et lille forsøg men en intro video ( den er jeg ikke så stolt af)

Skal jeg lave om på design af min side ? Skal jeg lave en ren  Footcount side uden Barometret? I så fald vil jeg lave den på svensk også. Skal der mere forklaring text ? Mere call to action?

Jeg har ikke nogen shop-funktion/betalingsløsning og har ikke villet ofre det til bare et produkt, men ville det hjælpe?

Kort sagt -  jeg får mulige kunder ind i butikken men de køber ikke. Hvilke knapper synes du jeg skal skrue på?

/Peter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)