Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt var du nået uden Amino?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 04:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:

Meget længere, hold da op hvor har jeg brugt alt for lang tid herinde på at sumpe og læse ligegyldige ting om natten Smile

Generelt synes jeg der sidder  for mange "Wantrepeneurs" herinde der sidder og bruger alt for lang tid på at læse i stedet for at komme i gang.

Bruger mere Amino som et socialt sted og for at hjælpe andre med den begrænsede viden jeg nu besidder.

Spot on!! Kan sagtens tilslutte mig din tekst. 

Dog vil jeg sige at jeg syntes at Amino´erne er generelt flinke til at hjælpe. 
Og bruger mest Amino til viden og læring.

I starten benyttede jeg mig en del af Freelance, men det er jeg dog stoppet med for længst, da jeg ikke ønsker at arbejde for en slik. Mange af dem der benytter Freelance er jo unge mennesker der tjener lidt ekstra lommepenge. Ingen kan jo leve af at lave en hjemmeside for 150 - 1000 kr.

  

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Jeg var slet ikke kommet i gang! Thank God for Martin Thorborg, han har endda reddet min flyetur til Spanien, med hans podcast!

vh AB

Jeg har det på samme måde. Uden Amino, så var jeg slet ikke kommet i gang.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke amino har haft nogen effekt på hvor jeg er.

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Hansen:

Hvor langt tror du at du havde nået hvis Amino ikke fandtes Yes 

Hvis ikke Martin Thorborg havde bedt mig blive expertblogger om salg og markedsføring her på Amino, havde jeg aldrig fået så mange nye og herlige venner. Mit liv havde ærligt været anderledes uden den herlige dialog jeg har haft med mange af jer. Mange tak venner.

Og Amino Freelancer. WOW. Hold da op hvor hurtigt kan man få løst en vigtig opgave. Alene den er det hele værd. den vil jeg ikke undvære.

Så tak til Amino, herunder Anja, Henriette, Nicolai og de effektive moderatorer (som styrer debatterne) og en særlig tak til Martin Thorborg.

Halvdelen af bogen "En sælgers bekendelser" jeg sælger og mere end halvdelen af deltagerne i mine salgskurser kommer fra Amino. Så det er faktisk også en god forretning at være her.

Det gør jo ikke situationen dårligere, vel?

Good lucj til jer alle.

Hilsen
Rolf
Resultatskaber.dk og Place2live.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med din sædvanlige positive tilgang og taknemmelighed, Rolf. Selv har jeg mest fået tips og tricks til optimering af min hjemmeside og hjælp fra unge SEO-Aminoer. Og det er jo nye kunder ved hjælp af bedre organiske placeringer. Men al den inspiration fra de både dygtige, spændende og indimellem skæve spørgsmål og svar og div. blogs er uvurderlig;)

Keep Smiling...vi rykker i 2012;)

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)