Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode branchen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stor københavn
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der nogen her på amino som har meget erfaring indenfor mode branchen eller kontakter indenfor?

Har brug for nogle råd til mit projekt som kører på 2. år.

(Orker ikke bruge 30 minutter på et indlæg hvis her intet potentiale er)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:40

Hej Joakim,

Der findes nogle stykker af de faste Amino'er, og hvis nogle udefra føler, at de kan besvare dine spørgsmål, så opretter de muligvis en bruger for at kunne hjælpe dig.

Amino ligger godt i Google bl.a., så hvis du ikke får svar i dag, så får du det måske om nogle uger. Så jeg synes ikke, at du skal undervurdere mediet :)

Jeg håber, at du får nogle brugbare råd.

Fra Stor københavn
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 15:47

Mine spørgsmål har ikke noget med eksport / import eller marketing at gøre og tvivler på Silas Adler eller Karl Oskar Olsen sidder og googler disse debat forummer - Derfor forhører jeg mig lige, om chancen for at der overhovedet findes nogle der kan hjælpe er her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55

Hej Joakim.

Jeg håber ikke det støder for meget da det er venligt ment, men det staves modebranchen.
Jeg har en ven der er indehaver af en mode webshop ala Miinto her i Thailand hvis det måske kan hjælpe dig? Skriv lige en PM så får du kontakt.

Fra Stor københavn
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 21:02

Tak for svaret, men det er ikke detail jeg har brug for hjælp til.
Det er omkring hvornår jeg skal udvide mit sortiment (hvilket kan ende fatalt økonomisk hvis det ikke sker på rette tidspunkt) kan selvfølgelig gøre mig en masse forstillinger og få råd fra bedrevidende men ville gerne have en vurdering af en som har stået i samme situation.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)