Hey Amino. Jeg har haft en lille VPS fra SERVER4YOU i lidt over et år nu, men det var slet ikke meningen. Når man kun er 15 år og kun får lidt småpenge fra sin egen blog, så er 2000 jo faktisk ganske meget - især når de bare er smidt ud af vinduet på den måde. Men ja, jeg fik da mig lige en overraskelse da jeg fik en email fra PayPal om, at de havde trukket 2000 kr. fra min konto til SERVER4YOU. Jeg har skrevet lidt med dem, i starten ville de ikke, men nu ville de sende sagen videre tror jeg. Men har I nogle idéer eller tips til mig, for så tager jeg imod dem med kyshånd! De penge kunne jeg have brugt på så mange andre bedre ting, men hvis det stod i deres betingelser ved jeg ikke helt om jeg kan gøre noget, for dem har jeg jo accepteret - men man kan da håbe, at de har et varmt hjerte alligevel. Det skal dog også lige siges, at i det år jeg dagligt har været inde i deres "PowerPanel" har jeg ikke én eneste gang set et sted man kan afmelde serveren. Jeg fandt noget med cancellation, men det er vist hvis man vil fortryde et køb. Jeg forstod det i hvert fald ikke helt. Gælder deres 45-dages penge returret egentlig, når det sker på denne måde med at det bliver fornyet? Jeg håber at I vil hjælpe mig, da jeg ikke kan undvære så mange penge. Med venlig hilsen, |
Som 15-årig kan du vel slet ikke indgå en bindende aftale på den måde - det kan du eventuelt prøve at henvise til.