Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk ApS med selskab i udlandet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle......

Jeg skal starte firma i udlandet - om det bliver Polen eller Sverige er lidt uvis endnu. Men summasumarum - skal jeg lavet et ApS i Danmark med selskab i udlandet, eller skal jeg bare lave et firma i udlandet. Jeg skal selv hele tiden være bosiddende i DK.

Firmaet skal efter 2 år flytttes til DK, så det bliver kun for en kort periode - det er pga et patent ,at firmaet de første par år skal være i udlandet.
VH Pernille

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:22
Dato: 18-05-2007 12:29:25 Forfatter:Pernille Sørensen Hej alle......

Jeg skal starte firma i udlandet - om det bliver Polen eller Sverige er lidt uvis endnu. Men summasumarum - skal jeg lavet et ApS i Danmark med selskab i udlandet, eller skal jeg bare lave et firma i udlandet. Jeg skal selv hele tiden være bosiddende i DK.

Firmaet skal efter 2 år flytttes til DK, så det bliver kun for en kort periode - det er pga et patent ,at firmaet de første par år skal være i udlandet.
VH Pernille

Umiddelbart ville være en god ide at oprette et Dansk holdingselskab, som så ejer det udenlandske selskab!

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:57
Enig. Ellers vil det blive skattemæssigt bøvlet at flytte selskabet til DK om to år.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)