Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min webshop idé?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

men god passion og du vil videre og simpelthen vil frem , ja så kan man komme frem med næsten alt .

man skal derved finde det man simpelthen har en passion imod og vil frem og vilje og stædighed til at blive og ved forbedre det i en evighed

Hvis der er 5% avance, høj fejlprocent og du skal yde 2 år reklamations ret - så er passion dersværre ikke nok - så kommer man til at tabe penge, også selv om du kun skal betale for fragten og producenten dækker resten.

M.v.h.

Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:38

Karsten Sønderup Hansen:

Mikael christiansen:

men god passion og du vil videre og simpelthen vil frem , ja så kan man komme frem med næsten alt .

man skal derved finde det man simpelthen har en passion imod og vil frem og vilje og stædighed til at blive og ved forbedre det i en evighed

Hvis der er 5% avance, høj fejlprocent og du skal yde 2 år reklamations ret - så er passion dersværre ikke nok - så kommer man til at tabe penge, også selv om du kun skal betale for fragten og producenten dækker resten.

M.v.h.

Karsten

vis man har passion tænker man ikke på kroner , med på det man vil frem og det vil frem er lettere at lykkes vis glæden ved er større og arbejder jo gerne gratis for noget man har passion for og det man ikke har den passion for arbejder man ikke gratis for 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:33

Jeg har engang solgt IT udstyr, som en del af en IT konsulent virksomhed. De PC'ere vi solgte flest af tjente vi omkring 50 kr. på. Nogle gange bestilte vi ikke for store nok beløb hos leverandøren, og kunne derfor ikke få det leveret fragtfrit, og så betalte vi 80 kr. i fragt. Dvs. vi tabte 30 kr. på at sælge PC'en.

Det er bare virkeligheden i den branche. Kan man ikke få enorm volumen, så tjener man ikke penge. Uanset hvor hårdt man arbejder.

Mikael, jeg elsker virkelig din "alt er muligt" tilgang til iværksætteri, men indimellem er der bare projekter der er håbløse, medmindre man virkelig har kapital til eks. at købe stort ind, og det har man næppe som 15 årig.

At sælge IT udstyr er et tough game...

Mvh Carsten

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 22:59

Synes det for mig virker utroværdigt når en dansk bosiddende webshop bruger paypal som betalings gateway

En gateway koster ikke andet 150 kr om måneden fra eks. quickpay.dk også 5 øre på handel eller sådan noget og de har moduler til diverse slags webshop systemer eks. presta og ecommerce som nok er de mest udbredte

Derudover synes jeg det lidt drøjt at begynde at sælge IT udstyr, der er allerede et kæmpe markede og som Carsten siger så er avancen rimelig lav

Hvis du ska starte en Webshop så find på noget unikt på den måde kan du bla. tjene flere penge men også få mere ud af det rent erfaringsmæssigt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39

Carsten Jacobsen:

Jeg har engang solgt IT udstyr, som en del af en IT konsulent virksomhed. De PC'ere vi solgte flest af tjente vi omkring 50 kr. på. Nogle gange bestilte vi ikke for store nok beløb hos leverandøren, og kunne derfor ikke få det leveret fragtfrit, og så betalte vi 80 kr. i fragt. Dvs. vi tabte 30 kr. på at sælge PC'en.

Det er bare virkeligheden i den branche. Kan man ikke få enorm volumen, så tjener man ikke penge. Uanset hvor hårdt man arbejder.

Mikael, jeg elsker virkelig din "alt er muligt" tilgang til iværksætteri, men indimellem er der bare projekter der er håbløse, medmindre man virkelig har kapital til eks. at købe stort ind, og det har man næppe som 15 årig.

At sælge IT udstyr er et tough game...

Mvh Carsten

okay så kan jeg godt se det bliver hårdt og mere end bare almindeligt hårdt men ekstremt  hårdt 

købe stort kræver nogle gode forældre nogle børn får jo over 100.000 kroner i korfirmation , vis han er sådan en kunne han snakke med sine forældre og han kunne få forskud på  den gave for tit siger forældre de første skal have pengene når de er 18 år.

han kan også knokle løs med avis ruter imens går i skole , men så er der ingen venner og fornøjelse kun arbejde og skole og holde sin forretning ved lige og det vil nok for 99,9% være lige lovligt meget at gøre det så vildt 

vis det er så svært , ja så vil jeg da anbefale ham at gå i gang med noget andet der kræver mindre end det , men der findes mennesker der brænder for det , men her forstår jeg der skal være en iværksættere passion der  virkelige er meget vild høj før der er en succes 

jeg håber tråd starter træffer rette valg , vis der andre ting der kræver mindre at komme i gang , med og der er en iværksættere passion der er det klart at anbefale der.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:17

I den virksomhed jeg var medejer af solgte vi for et 7-cifret beløb i hardware om året, og vi tjente kun pebernødder på det. Det var på de konsulentydelser vi lagde oveni vi tjente penge.

Mvh Carsten

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:10

Hej Alle!

Mange tak for svarende.

Nå.. Det kan være jeg skal se mig om efter noget helt andet at sælge. Det lyder godt nok som en ekstremt hård branche. Der er vidst ikke andet for end at lægge "hjerne i blød." Og så må jeg se hvad, jeg kan komme op med.

Det kan være, jeg skal begynde at sælge Nutella. Der er så fandens dyrt herhjemme Big Smile

Mvh.

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

Lyder som om du allerede har rimelig godt styr på tingene, og er ved at have papirene i orden. Men det er en rigtig hård branche du bevæger dig ind på, og der er masser af konkurrenter.

Hvis jeg var dig ville jeg vælge et andet domæne, nok et navn der har mere med shoppen at gøre og hvad du kommer til at sælge.

Og derfra handler det bare om en masse markedsføring, men det kan heldigvis gøres på mange måder, også selvom man ikke har så mange knaster at gøre med.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)