Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat og sikkerhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 07:07

Hvis man sidder på et bibliotek (eller anden offentlig computer) og ikke har andre steder at ordne sine skattesager, så er det muligt at bede om at få opgørelsen sendt med posten.

Så er problemet løst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:54

Martin E. Jensen:
Så er problemet løst.

Problemet løst?

Det kan ikke være rigtigt, at hvad edb-programmører kalder et banalt problem, skal løses ved at sende folket tilbage til parpirløsninger.

Det offentlige har så travlt med at alt skal digitaliseres. Det er okay - men så må man også forvente at de stiller forsvarligt hjælpemidler til rådighed.

/Henrik

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 23:08

Henrik Koudahl:

Martin E. Jensen:
Så er problemet løst.

Problemet løst?

Det kan ikke være rigtigt, at hvad edb-programmører kalder et banalt problem, skal løses ved at sende folket tilbage til parpirløsninger.

Det offentlige har så travlt med at alt skal digitaliseres. Det er okay - men så må man også forvente at de stiller forsvarligt hjælpemidler til rådighed.

/Henrik

Haha... helt enig, Henrik Yes

Det jeg mente var nu egentlig bare, at problemet på brugerniveau var løst. På den måde kan man læse sin opgørelse i fred, selvom man bliver nødt til at angive sine tal på biblioteket.

Hvis man bliver nødt til at indtaste sine tal på biblioteket, så tror jeg dog ikke, at man er særlig digital til daglig, og dermed gør det nok ikke noget, at man får tilsendt sin årsopgørelse i papirform.

Faktisk tror jeg, at de mennesker som måtte være i ovenstående situation, ikke ville undvære deres årsopgørelse på papir. For hvordan skulle de ellers kunne læse den, når de nu ikke har en computer i huset?

Big Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46619
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:23

At skats IT langt fra er optimal generelt er jeg med på. Jeg fanger dog ikke denne. Jeg har prøvet på min egen maskine win 7 og iexplorer 9 og har genhentet årsopgørelsen og derefter logget ud og lukket browseren. Jeg kan da i alle fald ikke- hverken i browseren eller på andet vis komme ind i min opgørelse igen fra maskinen- uden at logge på helt normalt til skat? Hvordan skulle man finde den?

HVIS man kan finde den uden at logge ind, kunne det så forhindres ved at man til slut går i internetindstillilnger og sletter alle browser data inkl. online formularer? (ved godt at maren i kæret nok ikke lige er til det, men det burde vel virke?)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)