Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sms gateway?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Skal til at starte en husketjeneste, hvor man skal kunne modtage huske sms'er for en fast pris hver måned. I den forbindelse skal jeg bruge en sms gateway, og vil høre om nogen vil anbefale nogen?
Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Go aften Beaverbeaver

Du kan tage et kig på vores SMS gateway. Vi tilbyder en billig løsning med API hvis du selv vil udvikle og vi har også et funktion til at udsende SMS på et forudbestemt tidspunkt. 

Du er velkommen til at oprette en 30 dages gratis testkonto her http://SMSgateway.dk/gratis-testkonto/

Vi er også at finde på Iværksættermessen i Køge d. 24 marts hvor du også er velkommen til at se forbi og få en snak. Du finder os i stand 54 mellem 09 og 16 Smile 

Mvh

Jacob V. Ossipoff
SMSgateway.dk 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg kan sagtens hjælpe dig. Vis vores sms gateway kan du sende SMS'er til en lav pris.

Hvor mange SMS'er regner du med at sende her i starten? Har du allerede opbygget en kundekreds? :-)

Send gerne en e-mail til mig på mr@smsdet.dk hvis du har nogle spørgsmål.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

På textreactor.com kan du også sende sms'er. Vi er lige ved at teste en tidsbestemt udsendelse så du ikke selv skal kode den slags men bare kan sende beskeden til os.

Uanset hvor mange du forventer at sende så kan vi finde en god pris til dig.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville i hvertfald ringe til rigtig mange forskellige og få et tilbud før jeg valgte.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende services. Lige hvad jeg mangler....
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)