Skide god idé det her Peter. |
Det er ikke en fast dat hvis du ser efter :) så datoen er ikke besluttet endnu.
Skide god idé det her Peter. |
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
Det er ikke en fast dat hvis du ser efter :) så datoen er ikke besluttet endnu. |
Okay, så må vi i fællesskab finde en dato:D |
Hej alle Jeg håber, at I får et netværk op at stå i Odense - en rigtig god ide :-) Jeg vil lige komme med et par input omkring netværk og sparring. Som iværksætter eller virksomhed er der mulighed for at få gratis sparring og vejledning hos medarbejderne hos Udvikling Fyn, som er finansieret af kommunale midler med det formål at få virksomheder til at vokse og vækste og dermed skabe arbejdspladser. Er der tale om sparring og vejledning indenfor online salg og markedsføring er det Henrik Hvam, som har særlig viden om det område. Udvikling Fyn arrangerer også iværksætter cafe, samt et meget stort netværksarrangement NETWORK012
|
Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk
Kære Iværksætter venner på FYN:) |
Hej folkens. Hvordan går det med at få etableret et netværk i Odense? holder i mange møder, eller er den død igen? Jeg kunne tænke mig at starte eller deltage i et netværk med en masse erfarings udveksling og sparing omkring nye ideer. Så hvis der er nogen der er friske på at mødes, vil jeg meget gerne finde lokaler eller selv ligge lejlighed til. Hvad siger i? Kasper Kreiberg |
Jeg er også super interreseret i, at være med i et netværk. Så er helt sikkert på, hvis det bliver til noget. Mvh. Gustav |
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Jeg vil anbefale folk fra Odense at deltage i følgende arrangement: http://ivaerkodense4.eventbrite.com/ Jeg deltager selv, og der kommer rigtig mange spændende mennesker fra Odense iværksætter miljø. Det er Ideemee, Idea, Venturecup og IASEC som står bag disse foredrag / netværksmøder :) Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer