Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungt iværksættermiljø i Odense

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide god idé det her Peter.

Jeg deltager gerne hvis det er muligt for mig den dag.. :D

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 08:51

Det er ikke en fast dat hvis du ser efter :) så datoen er ikke besluttet endnu.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:59

Okay, så må vi i fællesskab finde en dato:D

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 20:27

Hej Alle sammen. Hvad endte det egentlig ud i? Kunne desværre ikke møde op på den gældende dato.

Asger

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 13:17

Hej alle

Jeg håber, at I får et netværk op at stå i Odense - en rigtig god ide :-)

Jeg vil lige komme med et par input omkring netværk og sparring.

Som iværksætter eller virksomhed er der mulighed for at få gratis sparring og vejledning hos medarbejderne hos Udvikling Fyn, som er finansieret af kommunale midler med det formål at få virksomheder til at vokse og vækste og dermed skabe arbejdspladser.

Er der tale om sparring og vejledning indenfor online salg og markedsføring er det Henrik Hvam, som har særlig viden om det område.

Udvikling Fyn arrangerer også iværksætter cafe, samt et meget stort netværksarrangement NETWORK012

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 15:24

Kære Iværksætter venner på FYN:)

jeg snakkede med min fætter i USA, og han fortalte om at det er blevet hipt for iværksættere derovre at spille matador/Monopoly om små cash prizes. De ændrede vist nok lidt reglerne, så det ikke var så held baseret, men det undersøger jeg lige pt. Men synes det jeg lød mega cool.

Så hvis der er nogle der er frisk, vil jeg gerne ligge hus til et spil engang i en weekend sidst i september. Jeg stiller også gerne med noget rødvin eller andet drikkelse. ( håber det hjælper på mine vinder chancer:)    Hernæst kunne vi eks. tage videre i byen. 

Blot en tanke, men join ind hvis I er friske :)

/Peter 

Fra odense c
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:57

Hej folkens.

Hvordan går det med at få etableret et netværk i Odense? holder i mange møder, eller er den død igen?

Jeg kunne tænke mig at starte eller deltage i et netværk med en masse erfarings udveksling og sparing omkring nye ideer.

Så hvis der er nogen der er friske på at mødes, vil jeg meget gerne finde lokaler eller selv ligge lejlighed til.

Hvad siger i?

Kasper Kreiberg

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 17:05

Jeg er også super interreseret i, at være med i et netværk. Så er helt sikkert på, hvis det bliver til noget.

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:32

Jeg vil anbefale folk fra Odense at deltage i følgende arrangement: http://ivaerkodense4.eventbrite.com/ 

Jeg deltager selv, og der kommer rigtig mange spændende mennesker fra Odense iværksætter miljø. Det er Ideemee, Idea, Venturecup og IASEC som står bag disse foredrag / netværksmøder :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 20:38

hvornår er det?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)