Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Hende!

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:14
Hvor meget baggrundsviden har du om sagen? Nu notere jeg mig, at Søren der maner til opråb om underskrift fortæller man kan læse mere om sagen - MEN at man lige skal huske at skrive under først... hvor mange af de 11.000 der har "skrevet under online" mon egentlig har sat sig ind i sagens rette sammenhæng - og er det muligt?

Nu er det ikke et udtryk for at jeg ikke nære sympati for det umiddelbare i sagen - men de fleste sager har som regel to sider - og synes måske et eller andet sted man lige skal læse alt det der læses kan inden man skriver under...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:37
Dato: 19-05-2007 19:13:51 Forfatter: Lasse Burholt Hvor meget baggrundsviden har du om sagen? Nu notere jeg mig, at Søren der maner til opråb om underskrift fortæller man kan læse mere om sagen - MEN at man lige skal huske at skrive under først... hvor mange af de 11.000 der har ''skrevet under online'' mon egentlig har sat sig ind i sagens rette sammenhæng - og er det muligt?

Nu er det ikke et udtryk for at jeg ikke nære sympati for det umiddelbare i sagen - men de fleste sager har som regel to sider - og synes måske et eller andet sted man lige skal læse alt det der læses kan inden man skriver under...

MVH

Jeg har læst alt hvad jeg kunne finde i den her sag... og som du selv sikkert har set er en organisation som børns vilkår, og en person som Tine Bryld med inde og bakke familien op! det giver en vis vægt i sagligheden syntes jeg...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:16
og som du selv sikkert har set er en organisation som børns vilkår, og en person som Tine Bryld med inde og bakke familien op! det giver en vis vægt i sagligheden syntes jeg...

Bestemt!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:41
Dato: 19-05-2007 19:13:51 Forfatter: Lasse Burholt

MVH

Jeg forsår godt hvad du mener, Nettet er jo en utrolig flygtig ting og mange tror på hvad de ser, feks prøv at checke den her video fra youtube

Manden er Død, det påstår videon..... prøv at læse nogle kommentarer, folk tror på det!  

Men er han? ;-)

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 08:40
Så har sagen været i nyhederne igen. Er der mere vi kan gøre end at skrive under? Jeg har læst alt jeg har kunne komme i nærheden af, men ikke kunne finde en god forklaring på hvorfor hun skal ud af hendes vante omgivelser. Det eneste jeg kan komme frem til er at adoptionsnævnet vil have ret.

Hvis nogen herinde på Amino har fundet andre oplysninger, må de meget gerne sende et link.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:19
Dato: 20-05-2007 12:40:53 Forfatter: Henrik Nielsen
Nettet er jo en utrolig flygtig ting og mange tror på hvad de ser

En idiotisk trainsurfer har intet at gøre med en 6 årig piges tragedie.
Forskellen på de to "sager" er, at historien om trainsurferen er ligegyldig og udokumenteret, hvor historien om den 6 årige pige er dokumenteret, samtidig med, at der er direkte adgang til kontaktoplysninger på de involverede parter - dog ikke den 6 årige.

Hvis trainsurferen er død, er det selvfølgelig trist for hans efterladte, men trainsurfere er ikke mindre eksponeret for kræft end alle vi andre. Fred med ham, hvis han er død, men i bund og grund er han for mig blot et muligt talt i den tyske kræftstatistik, som jeg i øvrigt ikke beskæftiger mig noget videre med.

Jeg tror ikke at underskriftsindsamlingen vil hjælpe pigen og hendes plejeforældre. Der er allerede kompetente parter inde i sagen på pigens side. Børns Vilkår er en meget stærk interesseorganisation i Danmark, og hvis den ansvarlige minister vælger at overhøre deres appel, er der nok ikke så meget mere at gøre.
Der kan selvfølgelig også være aspekter af sagen, som ikke er afdækket i offentligheden, og jeg er ret sikker på, at ministeren vil forsøge at holde en menneskelig facade, hvis det kan gøres indenfor den gældende lovgivnings rammer.

mvh Hans

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:45
Dato: 24-05-2007 08:40:17 Forfatter: Dorte
Så har sagen været i nyhederne igen. Er der mere vi kan gøre end at skrive under? Jeg har læst alt jeg har kunne komme i nærheden af, men ikke kunne finde en god forklaring på hvorfor hun skal ud af hendes vante omgivelser. Det eneste jeg kan komme frem til er at adoptionsnævnet vil have ret.

Hvis nogen herinde på Amino har fundet andre oplysninger, må de meget gerne sende et link.

og sådanne nogen som dem , sidder og skal afgøre hvem der skal have lov til adoptere! jeg er bange for at de har trukket deres kompetencer i en automat...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:10
Dato: 24-05-2007 09:18:32 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation [QUOTE]Dato: 20-05-2007 12:40:53 Forfatter: Henrik Nielsen
Jeg tror ikke at underskriftsindsamlingen vil hjælpe pigen og hendes plejeforældre. Der er allerede kompetente parter inde i sagen på pigens side. Børns Vilkår er en meget stærk interesseorganisation i Danmark, og hvis den ansvarlige minister vælger at overhøre deres appel, er der nok ikke så meget mere at gøre.
Der kan selvfølgelig også være aspekter af sagen, som ikke er afdækket i offentligheden, og jeg er ret sikker på, at ministeren vil forsøge at holde en menneskelig facade, hvis det kan gøres indenfor den gældende lovgivnings rammer.

mvh Hans

Du er nok ret, det hjælper måske ikke  at skrive under, men på den anden side hjælper det hellere ikke bare at trække på skulderen og tænke  " trist for hende" og lade livet gå videre... mit og andres håb er at underskriftsindsamlingerne giver så meget ( og jo flere jo bedre) omtale, at de ansvarlige til sidst reagerer og stopper dette vanvid.... men du har ret, det ser sort ud...

at begå overgreb imod sine eller andres børn er heldigvis strafbart i Danmark... desværre gælder det ikke adoptionsnævnet!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:48
Hej

Jeg skriver lige en gang for at holde tråden i live

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)