|
Det danske samfund er igang med at begå et rigtigt grimt overgreb imod en 6 årig pige, dette er skyggesiden af "velfærdsDanmark" Besøg denne side og læs mere! |
Hjælp Hende!
|
Nu er det ikke et udtryk for at jeg ikke nære sympati for det umiddelbare i sagen - men de fleste sager har som regel to sider - og synes måske et eller andet sted man lige skal læse alt det der læses kan inden man skriver under... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg har læst alt hvad jeg kunne finde i den her sag... og som du selv sikkert har set er en organisation som børns vilkår, og en person som Tine Bryld med inde og bakke familien op! det giver en vis vægt i sagligheden syntes jeg... |
Bestemt! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jeg forsår godt hvad du mener, Nettet er jo en utrolig flygtig ting og mange tror på hvad de ser, feks prøv at checke den her video fra youtube Manden er Død, det påstår videon..... prøv at læse nogle kommentarer, folk tror på det! Men er han? ;-) |
|
Så har sagen været i nyhederne igen. Er der mere vi kan gøre end at skrive under? Jeg har læst alt jeg har kunne komme i nærheden af, men ikke kunne finde en god forklaring på hvorfor hun skal ud af hendes vante omgivelser. Det eneste jeg kan komme frem til er at adoptionsnævnet vil have ret. |
|
|
|
|
Hej Jeg skriver lige en gang for at holde tråden i live |
Bliv gratis medlem