Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min side tilladt?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prober:
Forbilledlig vejledning jeg fik helt lyst til at prøve en af mine kuponer MEN vi mangler nogle eksempler på hvad endelig udgift bliver ved faktisk brug.
Hvis 20.000 skriver køb af nissehuer og lander i shoppen hvad skylder shopejeren så Google?

Det koster dig intet at de søger på det, kun når de klikker på din reklame.

Prisen per klik variere og det kan du se når du opretter den i Adwords.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:38

Nicolai : ros for guiden, den er faktisk brugbar, og det er til at forstå....

Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:44

Hej Casper jeg tror jeg har et par opgaver du gerne må gi bud på har du mulighed for at smide mig en mail med kontakt info på dig. Mvh Kenneth

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:21

Uha! Sådan nogle sites, bryder jeg mig sket ikke om.. Du vil helt klart miste kunderne/trafik på siden, hvis du smider den op.. Kan godt se ideen med den, men drop den :) lav normal likes på siden

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 11:26

Jeg tror ikke folk vil tænke over det, kun jer på Amino som jeg har delt det til

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:38

Prober:
Forbilledlig vejledning jeg fik helt lyst til at prøve en af mine kuponer MEN vi mangler nogle eksempler på hvad endelig udgift bliver ved faktisk brug.
Hvis 20.000 skriver køb af nissehuer og lander i shoppen hvad skylder shopejeren så Google?

Hvis du har sat din klikpris til maksimalt 3 kr., så kan det højst blive 60.000 kr. og med garanti mindre, da din klikpris ofte er lavere, end hvad du maksimalt vil betale.

Du skal ikke være bange for at der pludselig er 20.000 der klikker på din annonce. For det første, så kan du sætte et loft over dit daglige budget, det højst kan svinge 10%. For det andet, så er det de færreste nicher, hvor der overhovedet er så mange søgninger.

Hvis du starter med kun at annoncere på Google søgninger, er det kun Google, der har økonomisk interesse i at der bliver klikket på annoncerne, hvor antallet af falske klik vil være yderst begrænset.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:41

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 01:47

God guide:o)