Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på vores linkkatalog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har nu haft vores linkkatalog i stykke tid ny og løbende har vi ændret design, kategorierne og farverne.  Vi kunne godt tænke os at få lidt feedback, det er et hubdir script, men vi tænkte på om kategorierne er godt nok, er der for få eller for mange ?

Se siden her www.linkdog.dk

Som tak for dit feedback, belønner vi de bedste svar med et fremhævet link på forsiden (freatured link) samt en do follow link i vores katalog.

På forhånd tak for din dyrebare tid.

Mvh

Frank Rasmussen &

Hassan Aziz www.bulldesign.dk & www.seomaster.dk

Lidt om kataloget:

Linkdog er rangeret som nr. 35 ud af 200 danske kataloger.

Dette katalog ligger over middel, og er med en CatScore på 55 godt at tilmelde din hjemmeside til. Linkdog har brugt tid på at nå op til dette niveau, og det betyder de muligvis vil stille visse krav til kvaliteten af indholdet på tilmeldte websites. Ved tilmelding til Linkdog, kan du godt benytte tilmeldingstekster, som du også har benyttet i andre kataloger. Vær dog opmærksom på, at vi altid anbefaler, at bruge så unikke tekster som muligt ved alle tilmeldinger.

Succesfuld optagelse i kataloget, vil have en positiv indvirkning på din evne til at ranke i søgemaskinerne, men kan på ingen måde stå alene. Vi forslår du går efter at skaffe en stor portion links fra kataloger på samme niveau som Linkdog.

Linkdog benytter direkte links, når der linkes ud fra kataloget, og det er den bedste linkmetode i forhold til søgemaskineoptimering.

Trafik

Linkdog har estimeret dagligt 150-300 besøgende. Dette tal skal tages med forbehold, og er estimeret udfra offentligt tilgængelige tal. LinkKataloger.dk påtager sig intet ansvar i forbindelse med dette tal.

Kilde linkkataloger.dk

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det virker mystisk det første links jeg ser på siden concept i det har en pagerank 0 burde den ikke være pagerank 5 

kunne være en ide at kunne rate links med en karakter og kunne google plus likes og twitter likes dine links

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:34

Hej Mikael.

Jo det er korrekt, men min egen side har ifølge kataloget en PR på 0 og det er heller ikke korrekt, det er noget vi er opmærksomme på for scriptet opdaterer ikke helt de respektive sider godt nok.

Social bookmark plugin vil vi rigtig gerne have men vi er ikke eksperter og derfor skal have hjælp til at finde og opsætte et script, men ellers en rigtig fin ide :-)

Mvh

Frank

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 19:46

Jeg har da lige et spørgsmål :-)

Der står på sitet at det kræver 150 ord, men når man skriver, så tæller den ned fra 400 bogstaver. Hvad skal jeg gå efter?

Mange hilsner
Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:48

Hej Mads.

Godt observeret. Der er nok med en beskrivelse på 150 ord, men det skal naturligvis også rettes :-)

Mvh

Frank

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 19:50

Ligenu er jeg på 386 bogstaver, men kun på omkring 80 ord. Så hvis jeg får skrevet de 150 ord, så ryger den vel op på 700 bogstaver :-) Og det er da alligevel en del. Men det skal altså være 150 ord?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:52

Det skal minimum være 150 ord og du kan skrive alle de ord du har brug for, for at beskrive dit site :-)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:56

Godt du gjorde os opmærksomme på det. Jeg får det lige rettet.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 08:59

Vi søger gerne lidt mere feedback.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)