Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører af polterabend arrangementer

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

det må du undskylde, den smuttede lige. Umiddelbart ser jeg ikke direkte en sammenhæng imellem bands og polterabends. Det er vist mere til bryllup'er mv.?

Mht. pladestudier, så skal det ferne være nogle der er interesserede i at afholde polterabends, og vant til det. Men er åben for forslag :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

så længe det er uforpligtende, så vil vi gerne være med.

Kan du forklare nærmere hvordan det så kommer til at foregå?

SuperEvent har mere end 25 forskellige aktiviteter til polterabend, som vil passe ind i mange forskellige kategorier.

Sent evt. en PM.

VH
Palle

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tobias G,

Jeg har Kolding Fodboldgolf som er en meget populær aktivitet til polterabends. Yderligere tilbyder vi 5 kamp.

Kunne det have interesse så skriv gerne til info (a) koldingfodboldgolf.dk.

Tak:-)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er vi halvvejs til de 100! Igen, hjælp gerne med at sprede budskabet. Alle der deltager kommer til at gavne af at der kommer flere med i konceptet.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Festsortimentet.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Det lyder som et spændende koncept du har gang i, selv om der som du siger er mange på polterabendmarkedet.

Nu ved jeg ikke, om du udelukkende søger på Sjælland, men jeg er udlejer af alt til festen og derfor også til polterabend - det lige fra borde og stole til jukebokse, slush-icemaskiner og andet. Vi dækker fra Frederikshavn i nord til syd for Ikast og Herning i vest.

Som noget helt nyt lancerer vi videokaraoke til vore digitale jukebokse. Det vil sige, at jukeboksen er udstyret med et webcam, der filmer den, der synger (evt. brud eller brudgom). Efter polterabend kan man få fremsendt filen med sangeren som videofil, som så evt. kan bruges til brylluppet som underholdning.

Med vore jukebokse, har man med andre ord både sørget for musikken til polterabendfesten, som der ofte sluttes af med, og samtidig har man klaret optagelsen af sang, hvilket der ellers bruges mange penge på, og på denne måde kan både gæster og brudepar have det sjovt sammen.

Hvis det har din interesse, er vi naturligvis interesserede i at høre mere om dit koncept.

Med venlig hilsen

Linda Hunskjær

www.festsortimentet.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske ikke det man bruger oftest, men jeg har haft nogle af mine ballonmænd ude til polteraben.

Fordelen er at jeg er næsten landsdækkende med mine ballonmænd.

Mvh

Lars

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sikkert finde nogle gode bud på http://polterabend-guide.dk

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. i http://www.mma-viborg.dk  har vi også arrangeret et par polterabends. Vi har nogle absolut konkurrencedygtige priser, så hvis du/I har lyst til at slå hinanden eller gommen til lirekassemand på en polterabend, eller få lov at slås mod en semipro MMA-kæmper, så kontakter i bare MMA-Viborg.  Ud over et beskedet beløb 6-700 kroner til instruktør for session, skal alle deltagere have fat i tandbeskytter. Kan købes for 40 kroner.

Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Polterabend Event Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lydder som en rigtig god idee, at lave en polterabend portal som også bliver mere specifik efter hvor I landet man bor.

Mvh Claus

Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Polterabend Event Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også arbejdet med polterabend events i en del år nu. Det lydder spændende. Det kommer naturligvis an på hvordan det skulle fungere, mend et lydder som en rigtig god idee

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)