Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af firmakonto.. Hvilken bank?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Championsport Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer..

Jeg skal have oprettet en firmakonto, og er lige nu kunde hos Nordea, hvor jeg har min private konto.

Jeg var over hos Nordea, for at få oprettet en firnakonto, har dog fået besked på at jeg skal have; registreringsbevis, forretningsplan, etableringsbudget og årsopgørelse med. 

Er ALT dette virkelig nødvendigt? Synes det underligt at de kræver så meget,  da jeg jo ikke ønsker at optage lån, siden de skal have alle disse info.

Så nogle der vil være søde og fortælle mig om alle banker kræver det?

Og hvilken bank kan I ellers anbefale?

På forhånd tak.

Championsport

Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 16:39

Mig bekendt er der kommet nogle nye krav om pas/ID så det bør du nok også medbringe hvis du ikke allerede er kunde i banken. Ellers mener jeg at sammenskrevet resúme fra erhvervs og selskabsstyrelsen vil være påkrævet uanset hvilken anden bank du måtte vælge.

Jeg tror det er meget individuelt fra bank til bank og om man kender rådgiveren eller ej, men ellers prøv en af de små banker da de formentlig er mere sultne og derfor ikke kræver så meget halløj.

Ellers vil jeg sige at du alligevel bør lave en forretningsplan. Det er altid godt at have som fundament.

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:43

Ja, selvom du ikke skal optage lån kræver banken de nævnte ting. Dem kan du bruge din weekend til at lave, længere tid burde de ikke tage. Omvendt er det også godt a få dem lavet, da det kan være at får brug for dem mht dit firma..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:06

bed banken oprette din erhvervskonto da det er krav din virksomhed har en nem konto!

Jeg havde også problemer i første omgang, men så gik jeg mere agrassivt til værks og fik min konto uden at vide noget andet end oplyse mit cvr nr.

Jeg er endda i RKI

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)