Hej alle aminoer.. Jeg skal have oprettet en firmakonto, og er lige nu kunde hos Nordea, hvor jeg har min private konto. Jeg var over hos Nordea, for at få oprettet en firnakonto, har dog fået besked på at jeg skal have; registreringsbevis, forretningsplan, etableringsbudget og årsopgørelse med. Er ALT dette virkelig nødvendigt? Synes det underligt at de kræver så meget, da jeg jo ikke ønsker at optage lån, siden de skal have alle disse info. Så nogle der vil være søde og fortælle mig om alle banker kræver det? Og hvilken bank kan I ellers anbefale? På forhånd tak. Championsport |
Mig bekendt er der kommet nogle nye krav om pas/ID så det bør du nok også medbringe hvis du ikke allerede er kunde i banken. Ellers mener jeg at sammenskrevet resúme fra erhvervs og selskabsstyrelsen vil være påkrævet uanset hvilken anden bank du måtte vælge.
Jeg tror det er meget individuelt fra bank til bank og om man kender rådgiveren eller ej, men ellers prøv en af de små banker da de formentlig er mere sultne og derfor ikke kræver så meget halløj.
Ellers vil jeg sige at du alligevel bør lave en forretningsplan. Det er altid godt at have som fundament.