Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når konkurrenter pynter på sandheden..

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Aha - jeg havde ikke set 1'eren, så det gik ikke op for mig, at det her var en 2'er af den samme konflikttråd.

Så kan vi hermed konkludere, at du laver alt for mange ligegyldige ting, der tager din tid fra det vigtigste: At holde sig opdateret på hvad der sker på Amino.

Det er vist på tide at stramme op :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som der stod i en super god bog af Rolf Høgh (En sælgers bekendelser)

Snak altid godt om dine konkurrenter, så har du størst chance for at få opgaven :)

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære begge to... husk nu på at "kun dårlig fugl skider i egen rede" Wink

Den kurs I har sat her i tråden skader kun Jer selv og Jeres forretning.

Som Ingeborg Skjern sagde til Mads Skjern i Matador da succesen var ved at stige ham til hovedet:

"Du bliver ikke selv større, af at gøre andre mindre"... Og i det har hun så sandelig ret. Der er aldrig nogen her i verden der har fået noget godt ud af svine andre til, medmindre det er gjort med et glimt i øjet som de kun kan det i USA i deres kærlighed/had markedsføring.

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/3427670079_fa8f403233_b.jpg

Det I har gang i her er rigtig dårlig karma og energi, for Jer begge to i øvrigt!

God vind fremover.

PS: Det nager mig dybt at BMW tydeligvis vandt dén marketing dyst der, når jeg personligt kører Audi og sværger til ringene, men mon ikke Vorsprung durch Technik har et 'es i ærmet' Cool

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Som der stod i en super god bog af Rolf Høgh (En sælgers bekendelser)

Snak altid godt om dine konkurrenter, så har du størst chance for at få opgaven :)


Tak Mark. Godt du husker det.

Til alle jer andre:
Husk alle sammen: Tråstarter stillede blot et høfligt spørgsmål. det skal hun ikke klandres for.

Hilsen
Rolf

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rolf

Svaret ligger i den tråd, som Michael henviser til.
Det er dér de to bryllupsarrangørkonkurrenter er ude i en regulær bitchfight - og hvis jeg skulle giftes igen (hvilket jeg ikke håber), og jeg så læste den tråd, så ville jeg være helt sikker på, at jeg endnu ikke var færdig med at lede efter bryllupsarrangør.

I denne tråd har du ret. Her spørger trådstarter pænt og hypotetisk, og hun holder sig klogeligt væk, mens Lina tordner løs.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
I denne tråd har du ret. Her spørger trådstarter pænt og hypotetisk, og hun holder sig klogeligt væk, mens Lina tordner løs

Hej Hans
Så er vi enige igen. Herligt.
Hilsen
Rolf

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hans Stokholm Kjer:

Hej Rolf

Svaret ligger i den tråd, som Michael henviser til.
Det er dér de to bryllupsarrangørkonkurrenter er ude i en regulær bitchfight - og hvis jeg skulle giftes igen (hvilket jeg ikke håber), og jeg så læste den tråd, så ville jeg være helt sikker på, at jeg endnu ikke var færdig med at lede efter bryllupsarrangør.

I denne tråd har du ret. Her spørger trådstarter pænt og hypotetisk, og hun holder sig klogeligt væk, mens Lina tordner løs.

Venlig hilsen

Hans

Ja det gør ondt at blive angribbet for ingenting. og det kan godt være det er en fin måde at starte en tråd på men det er stadig et angreb... men en ting er sikkert jeg har alt for stor en temperament, jeg burde tie stille....... ja der er masse ting jeg stadig skal lære.... 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
men en ting er sikkert jeg har alt for stor en temperament, jeg burde tie stille....... ja der er masse ting jeg stadig skal lære.... 

Dér tjente du lige 5 stjerne, Lina.
Det er et nøjagtigt sammendrag af, hvad der er at lære af disse to tråde.

- altså bortset fra, at det ikke kun er dig, der har meget at lære - det har vi alle - hele livet.

Godnat

Hans

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

tak du er sød, ja nu har jge kikket tråden igennem og tænker hvorfor i al verden skal jeg storme , bare fordi at nogle puffer til mig....:(

nu har jeg noget at tænke over... igen igen...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolf Høegh:

Hans Stokholm Kjer:
I denne tråd har du ret. Her spørger trådstarter pænt og hypotetisk, og hun holder sig klogeligt væk, mens Lina tordner løs

Hej Hans
Så er vi enige igen. Herligt.
Hilsen
Rolf

Hej Rolf.

Det er sjældent jeg er uenig med dig, og endnu mere sjældent at jeg er enig med Lina.

Men jeg synes faktisk ikke at trådstarter spørger særligt pænt. For et par dage siden har hun lige markeret sig med en lav kommentar om Lina, og den følges op af denne tråd.

Jeg har svært ved ikke at se den som en slags fortsættelse af en lille smædekampagne, især fordi trådstarter ikke en gang ulejliger sig med lige at takke for svarene, eller på anden måde tilkendegive at hun har interesse i disse. Dermed fremstår det, for mig, som endnu et angreb.

Og jeg synes ikke at Lina, i denne tråd, tordner løs. Hun beder pænt trådstarter om at stoppe disse angreb. Det kunne selvfølgelig være taget i en PB, men når trådstarter nu vælger denne tilgang, er jeg enig i at Lina også skal svare i tråden. Og det gør hun ganske sobert.

Men alt afhænger jo af øjnene der ser :o)

/Andrè

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)