Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når konkurrenter pynter på sandheden..

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 22:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med resten af koret...
Fej foran egen dør og alt det der...
Fokuser på jeres egne værdier.  

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Christel,

Vi ved alle sammen godt hvem dine konkurrenter er , når det er kun os to der har markedet.

så jeg vil bede dig lade være med at komme med mærkelige kommentarer, vi begge ved at jeg er både lovlig registreret og at jeg kommer fra litauen og har boet i Miami i 4 år.....

kan du holde dig til din arrangementer og jeg holder mig til mine , markedet er stor nok til os begge to!

Det er langt fra kun jer to. En af mine tidligere kunder tilbyder - blandt mange andre typer arrangementer - at arrangere bryllupper.

http://www.topkok.dk/guide.asp?event=bryllup

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

parterapeuten:

Vi ved alle sammen godt hvem dine konkurrenter er , når det er kun os to der har markedet.

http://www.google.com/search?q=bryllupsarrang%C3%B8r&rlz=1I7DADK_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7

Måske skulle du tjekke markedet en gang til.
Jeg kan da finde adskillige forskellige bryllupsarrangører.
Så måske er det slet ikke dig, hun er efter, Lina.

venlig hilsen

Hans

Hans, hehe du er meget sød, men maint event er lige åbnet og de laver først og fremmest fester, signe marie er ikke arrangør hun først og fremmest beskæftiger sig med brudekjoler og så er det mig weddingdeluxe...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er langt fra kun jer to. En af mine tidligere kunder tilbyder - blandt mange andre typer arrangementer - at arrangere bryllupper.

Der er helt sikkert flere end de to, men efter at have set den anden gamle tråd som trådstarter valgte at rive frem, er der ikke meget tvivl om hvem hun har i tankerne.

Men der er åbenbart ikke så mange der bliver gift for tiden, siden man vælger at bruge tiden på den slags :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

parterapeuten:

Christel,

Vi ved alle sammen godt hvem dine konkurrenter er , når det er kun os to der har markedet.

så jeg vil bede dig lade være med at komme med mærkelige kommentarer, vi begge ved at jeg er både lovlig registreret og at jeg kommer fra litauen og har boet i Miami i 4 år.....

kan du holde dig til din arrangementer og jeg holder mig til mine , markedet er stor nok til os begge to!

Det er langt fra kun jer to. En af mine tidligere kunder tilbyder - blandt mange andre typer arrangementer - at arrangere bryllupper.

http://www.topkok.dk/guide.asp?event=bryllup

Hej top kok kender jeg godt, de leverer mad til bryllupper, der er forskel på at arrangere et bryllupt helt fra starten af med blomster, mad, kjoler, trøste bruden når hun mener at farven var ikke lige den eller lign.

så pt kan jeg ikke se andre konkurrenter der tilbyder fuld pakke service.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

parterapeuten:

Vi ved alle sammen godt hvem dine konkurrenter er , når det er kun os to der har markedet.

http://www.google.com/search?q=bryllupsarrang%C3%B8r&rlz=1I7DADK_da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7

Måske skulle du tjekke markedet en gang til.
Jeg kan da finde adskillige forskellige bryllupsarrangører.
Så måske er det slet ikke dig, hun er efter, Lina.

venlig hilsen

Hans

det er ikke helt fejl at gætte på når en er af de meste angriber i en tråden og det er en konkurent i anden tråden kan man tænke sit og det gjorde jeg i hvert fald nu http://www.amino.dk/forums/t/129711.aspx?PageIndex=3 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tak.:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
det er ikke helt fejl at gætte på når en er af de meste angriber i en tråden og det er en konkurent i anden tråden kan man tænke sit og det gjorde jeg i hvert fald nu http://www.amino.dk/forums/t/129711.aspx?PageIndex=3 

Jeg tror du har ret Mikael.

Hilsen

Rolf

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
det er ikke helt fejl at gætte på når en er af de meste angriber i en tråden og det er en konkurent i anden tråden kan man tænke sit og det gjorde jeg i hvert fald nu

Aha - jeg havde ikke set 1'eren, så det gik ikke op for mig, at det her var en 2'er af den samme konflikttråd.

Svar til trådstarter:
Det er tydeligt i den første tråd, at både du og Lina udviser en adfærd, som vil skræmme kunder væk. Det vl på ingen måde gavne dig at sætte yderligere skub på denne adfærd.

Pas din bix og lav nogle fede fester for folk.

Spred glæde i stedet for splid. Det er din gesjæft.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
Svar til trådstarter:
Det er tydeligt i den første tråd, at både du og Lina udviser en adfærd, som vil skræmme kunder væk. Det vl på ingen måde gavne dig at sætte yderligere skub på denne adfærd.

Pas din bix og lav nogle fede fester for folk.

Spred glæde i stedet for splid. Det er din gesjæft.

Hans
For første gang er jeg uenig med dig.
Læs trådstarten.
Trådstarteren SPØRGER PÆNT hvad man skal gøre når en konkurrent lover noget som ikek holder. Jeg opfatter det bare som et pænt spørgsmål.
Jeg har ikke set at trådstarter på nogen måde skal anklages for at udvise en adfærd som vil skræmme kunderne væk. Har du?
Derfor synes jeg ikke dit svar er rimeligt.
At nogen så føler sig ramt - det er da mere interesant.

Men vis mig hvis jeg tager fejl kære Hans.

Hilsen
Rolf

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)