Det kan godt betale sig at kigge sin Post Danmarkfaktura igennem - især hvis du sender til private. Der har vidst været en fejl i deres system, jeg har ihvertfald måtte betale "fuld pris" for privat pakker.
Er det også sket for dig, skal du nok lige hive fat i din sælger eller pakketeam.
Ja priserne er ikke skarpe til erhverv - det er ligesom man ikke må være for konkurrencedygtige. Vi overvejer at droppe dem til erhverv og udelukkende brUge Gls
Jeg tror desværre ikke udelukkende man kan nøjes med GLS - du kan godt vælge det, men jeg tror bare du mister nogle salg på det. GLS pakkeshop er et fint produkt til private - men problemet er bare at størstedelen ikke kender det.
Jeg vælger at lade kunden vælge, hvis de vil betale lidt mere for at få pakken leveret til døren, så skal de have lov til det. Der findes mange kunder der forventer at pakken bliver leveret til deres privatadresse, da de alligevel er hjemme og måske ikke har mulighed for at køre efter pakken. Prisforskellen er I mit tilfælde kun 10kr forskel mellem Post Danmark med omdeling og GLS Pakkeshop.