Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check din Post Danmark faktura

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt betale sig at kigge sin Post Danmark faktura igennem - især hvis du sender til private. Der har vidst været en fejl i deres system, jeg har ihvertfald måtte betale "fuld pris" for privat pakker.

Er det også sket for dig, skal du nok lige hive fat i din sælger eller pakketeam.

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:53

Tak for tippet - Jeg fandt fejl for 5.900 kr. - Så det kan godt betale sig at checke...

Mange tak og god weekend :)

Mvh,

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:59

Ja og vi betaler mere når vi sender til erhverv end til private.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 19:43
Ja priserne er ikke skarpe til erhverv - det er ligesom man ikke må være for konkurrencedygtige. Vi overvejer at droppe dem til erhverv og udelukkende brUge Gls
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:45

Jeg bruger i dag udelukkende GLS, og netop fejl i regningen, var en af de største grunde. 

Jeg gider simpelthen ikke sidder og glo på de regninger hver gang de kommer.... og simpelt bygget op, kan man heller ikke sige de er :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Skrevet kl. 11:06

Jeg tror desværre ikke udelukkende man kan nøjes med GLS - du kan godt vælge det, men jeg tror bare du mister nogle salg på det. GLS pakkeshop er et fint produkt til private - men problemet er bare at størstedelen ikke kender det.

Jeg vælger at lade kunden vælge, hvis de vil betale lidt mere for at få pakken leveret til døren, så skal de have lov til det. Der findes mange kunder der forventer at pakken bliver leveret til deres privatadresse, da de alligevel er hjemme og måske ikke har mulighed for at køre efter pakken. Prisforskellen er I mit tilfælde kun 10kr forskel mellem Post Danmark med omdeling og GLS Pakkeshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)