Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri fragt over 700 Kr ?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Jeg har meget svært ved at se fri fragt som en kæmpe motivation for at købe mere. Ofte vil dem der tilbyder fri fragt havde det på rimelig store beløb (fx 1000 er meget i en webshop der sælger slips) eller så små beløb at man næsten altid kvalificerer. 

Mit råd til en ny webshop er bare at tage hvad postdanmark nu tager og så kan du eventuelt bruge det som en promotion til din mailiingliste eller andre kanaler (få fri fragt i februar) eller whatever.

Alt er relativt, og nu taler vi meget generelt her... Du har da helt ret, at fri fragt i en shop, som sælger produkter til 30-50-70 kr, det er måske direkte dumt/uøkonomisk, men tager du f.eks Smartguy, så vil jeg godt vædde med, at de får mange til at købe for de 600 kr, som udløser fri fragt. Især hvis kunden allerede har købt for 400-500 kr. Så gider ingen betale 50 kr for fragt, hvis en ekstra tshirt giver fri fragt...

Så det afhænger meget af branche mm, og derfor skal man også lave sine beregninger meget præcist, så man undgår en økonomisk lussing af karakter efterfølgende...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)