Hej alle søde aminoer Jeg er ved at ligge pænt på enkelte afde søgeord jeg gerne vil findes på, eks. blank vægmaling, god og billig maling, god træbeskyttelse m.m. Men det er alle longtail. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme på side 1 med ordet maling og også gerne med ordet træbeskyttelse, men det virker godt nok håbløst, især da der er stor konkurrence på ordet. Kan det betale sig at optimere på sådan et enkelt ord og hvordan gør jeg det bedst. Skal jeg ind og putte ordet ind i flere af de eksisterende tekster eller skal jeg oprette flere undersider, med samme frekvens af ordet, som jeg har nu/højere frekvens. Skal jeg linkbuilde mere, skal jeg kigge på sidetitler, metatags- hvad gør jeg lige? Jeg synes egentlig vi har en rimelig fordeling af besøgende. ca. 75% organisk søgetrafik, ca. 10% henvist/link og ca. 15% direkte trafik. Men det ville da være dejligt, om lidt flere også ville købe lidt. Er siden for lidt tillidsvækkende, er det fordi der er tale om varer uden brand eller hvad tænker i? Jeg kan sagtens bare være lidt utålmodig. Til information, gik vi online lige omkring 1. september 2011. Det ville være rigtig dejligt, om nogle af jer, ville komme med lidt guldkorn til mig. i finder mig her: maling |
Ja du kan godt købe dig til optimering :) Og side 1 på de ønskede ord burde være muligt.
De keywords skal helst stå først i dine meta titles og meta descriptions.
Linkbuilding er meget vigtigt
- Alexander Baandrup Larsen