Hej alle sammen. Jeg er begyndt at designe mine egne t-shirts med eget logo, design etc. Jeg ved der er mange der begynder på dette, men jeg mener virkelig jeg har fundet ud af, at få mit personlige aftryk på, så det bliver lidt mere interessant for målgruppen. Mit store spørgsmål er så, hvor kan jeg få den bedste hjælp med produktionen? Det skal lige siges at, min produktion ikke er voldsom stor og vi her taler om 200-300 T-shirts. Dog delt op i forskellige designs, dvs. 50 i et design og 50 i et andet etc. 5-6 forskellige designs. Jeg håber der er nogle der vil og kan hjælpe. På forhånd tak . Emil L |
hej emil mig og en ven er selv igang med at starte en tøjbutik dog bliver den først langeret om et år da vi er ved at få nogle gode forbindelser i thailan men hvis jeg hører noget om billig tøj produktion skal jeg nok sige til .... men jeg ved at indien og pakistan kan kopiere en t-shirt så den ser nøjagtig ud som den du kommer med og det koster 20 kr om dagen det er lige til at leve med ;)