Jeg har ledig kapacitet som jeg herigennem vil tilbyde Amino-folket at gøre brug af til "Amino-pris" Eksempler på opgaver kan være:
Opsætning af etiketter/labels med stregkoder etc. Leveres enten som pdf du selv kan printe eller som færdige etiketter på rulle eller A4-ark
Pick & pack for den lille webshop hvis varelager kan holdes på 1-2 pallepladser. Sender med PostDK eller GLS efter dit valg. Priser fra 45,- pr. pakke
Ompakning og videresendelse af varer med Post, GLS eller vognmand Det kan f.eks. være ompakning pga. dårlig emballage eller flere varer leveres samlet til mig og distribueres ud til flere modtagere.
Adressering og eller pakning af breve etc. (f.eks. udsendelse af marketing materiale) Det kan også være foliepakning enkeltvis eller i bundter Kan evt. også omfatte indlevering til Postomdeling
Print med inkjet på brochurer/kataloger etc. (få printet direkte på i stedet for besværet med etiketter eller stempel)
Mulighederne er mange så hvis du kunne have interesse i et samarbejde så skriv og lad os se om ikke vi kan blive enige om en aftale :o)
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk