Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De store har også problemer med spam regler...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

" Hej Jesper

Efter henvisning sender jeg denne mail.
Sliknet.dk kunne få meget glæde af vores medie xxxxxx "

Sådan starten de mailen til mig idag.

Jeg blev så lidt nysgerrig på den formulering, og spurgte retur - hvad "efter henvisning" betød.

"Jeg så henvisning til dig inde på jeres hjemmeside.

Og tænkte vores medie kunne være spændende for dig."

Kom svaret retur - Nå, så det er altså ok at sende uopfordrede mails ud, hvis man mener modtager kunne have interesse ?

Jeg forstår godt at små enkeltmandsfirmaer mv. , måske ikke er 100% inde i reglerne - men come on - store selskaber bør sku vide bedre.....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:44

Selv de danske nyhedsaviser kender ik til lovgivningen angående spam... Så størrelse er ingen garanti for, at de overholder det...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:55

Jesper Laugesen:
Efter henvisning sender jeg denne mail.

Ja, den har vi også fået nogle gange. Det er dog aldrig hjemmesiden de har henvist til, men en kollega.

De er sgu kreative. Eller måske nærmere desperate :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hvorfor er jeres varer så dyre? Man kan jo ligeså godt smutte over i kiosken og købe det

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:59

hehe, ja ak ak...

det var bare formuleringen "efter henvisning" jeg synes var en spændende variant :)

Når de sender til store virksomheder glider den måske lige igennem - den går ikke her - der er ingen kolleger Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nima@ Hvorfor er jeres varer så dyre?

Hehe - det var sku da noget af et sidespring..  - men det er fordi vi betaler moms og afgifter.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:03

Jesper Laugesen:
Når de sender til store virksomheder glider den måske lige igennem - den går ikke her - der er ingen kolleger Smile

Ja, så havde du nok undret dig endnu mere, hvis de havde brugt den variant :o)

Men det er da en interessant måde de har valgt at bryde loven på. Så hvis du en dag gerne vil levere slik til denne virksomhed, så sender du bare en mail til rette vedkommende, efter henvisning fra deres hjemmeside.

Faktisk er det lidt ærgerligt, at man ikke må oplyse hvilket firma det drejer sig om. Det kunne være praktisk hvis alle Aminoer kunne maile et par gode tilbud til dem, i ny og næ :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07

Hej Jesper

Problemet lige p.t. er at den danske industri stå i stampe, og der ikke er nogen ordre. Og det gør dem faktisk meget desperate.

Og så tænker de tit, jamen så tager vi nu lige chancen, og sender et par mails ud, og så må vi se om der kommer nogle krav. Og gør der ikke, så tager man lidt flere, osv.

Ja, det er sjovt som de alle er kreativ på den samme måde....enten er det via tlf man har fået lov, og så er det gerne af en kollega, når man spørger ind til hvem de har snakket med.....Og hved enkeltmand firmaer, med en enkelt så har de ikke engang forulempet sig med at tjekke CVR med antal ansatte(ved godt at det tit er gamle tal).

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)