Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed på www.dropdead.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg kører dropdead.dk Online shop og kunne godt tænke mig at høre om der evt. var nogen der kunne have noget feedback i forbindelse med brugervenligheden på siden. Vi overvejer at lave nogle ændringer i sidens struktur da vores konvertering er for lav.

https://www.dropdead.dk/

Mvh Daniel

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:08

Jeg synes først og fremmest det er en rigtig fed side. En ting jeg måske ville overveje at teste ville være at sætte nogle lidt mere specifikke produkter (måske nogle hotte sælgere) op i toppen i stedet for de generelle producenter?

Jeg sidder med en rimelig høj opløsning og skal scrolle for at komme ned til nogle produkter, måske skifte de 2 positioner?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:48

Hej Daniel

Det er en super flot shop :-)

Jeg vil dog anbefale dig at bytte om på afsnittet med brand-billeder og afsnittet med nyheder, så nyhederne kommer op.

Et filter på brand-sider kunne også være rigtigt godt. Hvis jeg f.eks. går ind under Pelle Pelle, så får jeg vist alle typer af varer. Øverst har du en sortering. Men hvad med en mulighed for vis? (hvor man kan vælge at vise kun tshirts, kun jakker osv. (dropdown liste). Det gør det nemmere at overskue når varerne fylder mere end én side.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)